تشدید نظارت بر کمپ‌های ترک اعتیاد استان زنجان


تشدید نظارت بر کمپ‌های ترک اعتیاد استان زنجان

خبرگزاری تسنیم: معاون دادستان زنجان با بیان اینکه نظارت بر کمپ‌های ترک اعتیاد زنجان تشدید می‌شود، گفت: بانک اطلاعاتی جامع از معتادان، قاچاقچیان و خرده‌فروشان در زنجان ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محمدرضا احمدی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد‌مخدر استان اظهار داشت: به منظور جهش در امر مبارزه با مواد‌مخدر باید بانک اطلاعاتی جامعی از قاچاقچیان، خرده‌فروشان و معتادان استان تدوین شود.

وی به بانک اطلاعاتی برخی ارگان‌ها همانند سپاه، پلیس و غیره از تعداد معتادان و خرده‌فروشان اشاره کرد و افزود: یک بانک اطلاعاتی جامع که قابلیت استفاده برای همه ارگان‌ها وجود داشته باشد باید در زنجان ایجاد شود.

معاون دادستان خاطرنشان کرد: تا زمانی که بانک اطلاعاتی جامع معتادان و قاچاقچیان ایجاد نشود در جذب مشارکت‌های مردمی و خیران موفق نمی‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد بانک اطلاعاتی با محوریت دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد‌مخدر باید یکی از خروجی‌های این شورا برای امسال باشد، تصریح کرد: ایجاد این بانک اطلاعاتی باید در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد‌مخدر قرار گیرد.

احمدی با بیان اینکه با داشتن بانک اطلاعاتی و آمار معتادان بهتر می‌توان در ایجاد مراکز ترک اعتیاد تصمیم‌گیری کرد، یادآور شد: محدوده زمانی برای ایجاد این بانک اطلاعاتی تعیین شود.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد مرکز ترک اعتیاد در استان زنجان خاطرنشان کرد: با افزایش مراکز ترک اعتیاد می‌توان در جمع‌آوری معتادان ولگرد و متجاهر موفق‌تر عمل کرد.

معاون دادستان زنجان به تقویت و افزایش نظارت بر کمپ‌های ترک اعتیاد موجود اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد مرکز جدید ترک اعتیاد در زنجان الزامی بوده و بهسازی، تقویت و نظارت بر کمپ‌های موجود باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon