اولین ۳ امتیاز لیگ برای استقلال با درخشش شهباززاده

اولین 3 امتیاز لیگ برای استقلال با درخشش شهباززاده

خبرگزاری تسنیم: تیم استقلال در نخستین دیدار خود در لیگ پانزدهم مقابل سیاه‌جامگان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال تهران در نخستین دیدار پانزدهمین دوره لیگ برتر از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد به مصاف سیاه‌جامگان رفت که در این دیدار با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. گل‌های این دیدار را سجاد شهباززاده در دقیقه 36 و 78 برای استقلال به ثمر رساند و علیرضا نقی‌زاده هم در دقیقه 63 گل سیاه‌جامگان را وارد دروازه رحمتی کرد.

در این دیدار پرویز مظلومی مهدی رحمتی، روزبه چشمی، امین حاج‌محمدی، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، کرار جاسم، جابر انصاری، محمدرضا خرسند‌نیا، سجاد شهباززاده، آرش برهانی و محسن کریمی را به میدان فرستاد.

محسن فروزان، امیر تیزرو، میثم حسینی، سالار افراسیابی، سعید مهدی‌پور، میلان یوانوویچ، احمد کامدار، محسن دلیر، غلامرضا عنایتی، مصطفی احمدی و پیمان میری هم 11 بازیکنی بودند که از ابتدای مسابقه توسط رسول خطیبی در ترکیب سیاه‌جامگان به بازی گرفته شدند.

نیمه اول
دقیقه 9:
اولین صحنه حساس دیدار افتتاحیه لیگ از سوی استقلالی‌ها صورت گرفت که ضربه سر محسن کریمی بسیار خطرناک از بالای دروازه سیاه‌جامگان به بیرون رفت.

دقیقه 15: توپی که روی دروازه استقلال ارسال شده بود، توسط جابر انصاری دور می‌شد که این توپ به‌سمت دروازه خودی رفت و پس از برخورد با تیر دروازه رحمتی راهی کرنر شد.

دقیقه 29: آرش برهانی با ارسال پاسی برای جابر انصاری این بازیکن را در موقعیت تک به تک با محسن فروزان قرار داد، اما مهاجم استقلال نتوانست از این موقعیت بهره لازم را ببرد.

دقیقه 36: ارسال بسیار خوب آرش برهانی در محوطه جریمه با ضربه سر سجاد شهباززاده وارد دروازه سیاه‌جامگان شد که از دست فروزان هم کاری بر نیامد.

دقیقه 40: حرکت شهباززاده در محوطه جریمه سیاه‌جامگان و ضربه بغل پای او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 44: ارسال خوب روی دروازه سیاه‌جامگان جاسم کرار را در موقعیت خوبی قرار داد، اما این بازیکن نتوانست دروازه را باز کند و ضربه سر او به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 48: سجاد شهباززاده از سمت چپ وارد محوطه جریمه سیاه‌جامگان شد و با پاس در عرض آرش برهانی را صاحب موقعیت کرد، اما این بازیکن نتوانست دروازه خالی را باز کند.

دقیقه 50: مهدی رحمتی به‌دلیل اتلاف وقت از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد. پس از او نیز یوانوویچ به‌دلیل خطای شدیدی که انجام داد با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 57: امیر تیزرو با ضربه سر پاس به عقبی به محسن فروزان داد اما دروازه‌بان سیاه‌جامگان نتوانست این توپ را بگیرد و تیزرو خودش به‌سرعت به‌سمت دروازه رفت و توپ را از روی خط برگرداند تا تیمش گل دوم را دریافت نکند.

دقیقه 59: علیرضا نقی‌زاده اولین تعویض رسول خطیبی بود که جای مصطفی احمدی را گرفت و دو دقیقه بعد هم امید سینک به‌جای سالار افراسیابی وارد زمین شد.

دقیقه 63: پرتاب بلند روی دروازه سیاه‌جامگان و خروج اشتباه مهدی رحمتی باعث شد نقی‌زاده به‌همراه عنایتی جای‌گیری خوبی روی خط دروازه داشته باشند و گل مساوی را به ثمر برسانند. این گل به نام نقی‌زاده به ثبت رسید.

دقیقه 75: محسن کریمی از بازی بیرون رفت و بهنام برزای جای او را در ترکیب گرفت تا اولین تعویض استقلال به این شکل صورت بگیرد.

دقیقه 78: بهنام برزای پشت محوطه جریمه سیاه‌جامگان حرکت کرد و توپ را به سجاد شهباززاده سپرد که این مهاجم گل دوم خودش و استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 80: فرشید اسماعیلی جای جاسم کرار را در ترکیب آبی‌پوشان گرفت. یک دقیقه بعد هم رضا عنایتی از ترکیب سیاه‌جامگان بیرون رفت و حسین زامهران وارد زمین شد.

دقیقه 84‌: آرش برهانی به‌دلیل خطایی که روی کامدار انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 4+90: حمله خطرناک تیم سیاه‌جامگان روی دروازه استقلال و ضربه‌ای که امید سینک زد توسط رحمتی دفع شد و در ادامه مدافعان استقلال توپ را دور کردند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon