المپیاد ورزشی زیر ۱۶ سال کشوری برگزار می‌شود


المپیاد ورزشی زیر 16 سال کشوری برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و و جوانان گفت: با برنامه‌ریزی‌های وزارت ورزش المپیاد ورزشی زیر ۱۶ سال در آینده نزدیک در کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ایراج رحمانی عصر امروز در آئین افتتاح نخستین المپیاد ورزشی زیر 16 سال استان اردبیل اظهار داشت: هم اکنون المپیاد ورزشی زیر 16 سال در 2 استان اردبیل و تهران برگزار می‌شود و در صدد هستیم این المپیاد ورزشی را در سایر استان‌های کشور نیز برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: برای اینکه کشور ایران در رشته‌های ورزشی مختلف در رده‌های پایه با کشورهای قدرتمند دنیا رقابت کند نیاز است المپیاد استانی، منطقه‌ای و کشوری تداوم یابد که این امر نیازمند تدابیر ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها و فدراسیون‌های ورزشی است.

رحمانی بیان کرد: نخستین المپیاد ورزشی زیر 16 سال استان اردبیل با حضور 2 هزار ورزشکار، مربی و داور در بخش بانوان و آقایان در 25 رشته ورزشی برگزار می‌شود و این المپیاد نقش بسزایی در استعدادیابی ورزش استان در رشته‌های مختلف دارد.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و و جوانان گفت: استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار بالایی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد و این تیم قهرمانان زیادی را به المپیک‌ها معرفی کرده  و امیدواریم از این المپیادهای ورزشی نفرات منتخبی به المپیادهای جهانی راه یابند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon