همایش سراسری دبیران جبهه پیروان ۲۹ مرداد برای آمادگی در "انتخابات" برگزار می‌شود

همایش سراسری دبیران جبهه پیروان 29 مرداد برای آمادگی در "انتخابات" برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از برگزاری همایش سراسری دبیران جبهه پیروان در ۲۹ مرداد برای آمادگی در "انتخابات آینده" خبر داد.

سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان اظهار داشت: روز گذشته جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان با حضور دبیران کل احزاب عضو جبهه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه در خصوص اجلاس دبیران جبهه پیروان خط امام و رهبری بحث شد و قرار شد دبیران جبهه پیروان خط امام و رهبری از استان‌ها و اعضای شورای مرکزی احزاب و تشکل‌های سیاسی در این همایش شرکت کرده و ما در این اجلاس درباره مباحث مختلف از جمله انتخابات صحبت می‌کنیم.

سخنگوی جبهه پیروان یادآور شد: همایش سراسری دبیران جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان‌ها و اعضای شورای مرکزی و برخی دبیران کل در روز 29 مردادماه در تهران برگزار می‌شود.

سجادی افزود: در ادامه جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان 17 حزب و تشکل سیاسی عضو جبهه از محمدرضا باهنر دبیرکل این جبهه درخواست کردند طرح تشکیل شورای هماهنگی اصول گرایان را که با شرکت احزاب و تشکل‌ها و چهره‌ها و شخصیت‌های اصول‌گرا برای ائتلاف، وحدت و انسجام در جهت آماده شدن در صحنه انتخابات ارائه شده، با جدیت پیگیری کند تا این شورا هرچه سریعتر تشکیل شود.

سجادی یادآور شد: ما تشکل‌های 17گانه جبهه پیروان از احزاب و تشکل‌های اصول‌گرا درخواست می‌کنیم که همکاری، همدلی و هم‌اندیشی برای تشکیل شورای هماهنگی اصول گرایان داشته باشند؛ تشکیل این شورا ضروری است چراکه اگر ما ائتلاف و انسجام نداشته باشیم، مانند انتخابات ریاست جمهوری ضربه می‌خوریم.

وی خاطرنشان کرد: اصول گرایان باید برای حضور قوی در انتخابات، همگرایی و انسجام داشته باشند و مجلس دهم باید با اکثریت اصول گرایان تشکیل شود.

سخنگوی جبهه پیروان در پایان گفت: احزاب و تشکل‌های سیاسی عضو جبهه پیروان جهت مشارکت فعال برای تشکیل شورای مرکزی خانه احزاب آمادگی کامل دارند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon