سیاست استان کرمان بر محور ولایتمداری و توسعه استوار است


سیاست استان کرمان بر محور ولایتمداری و توسعه استوار است

خبرگزاری تسنیم: استاندار کرمان گفت:ولایتمداری و توسعه و پیشرفت محور استان هستند و ولایت متعلق به همه حتی اقلیت‌های مذهبی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علیرضا رزم حسینی شامگاه امشب در آیین گردهمایی غواصان لشکر 41 ثارالله در دانشگاه هایتک ماهان اظهار داشت: یکی از نکات برجسته دوران دفاع مقدس اطاعت پذیی بود چرا که رزمندگان ما آرمان خواهی را دنبال می‌کردند.

استاندار کرمان بیان کرد: جنگ و خونریزی فی‌نفسه هیچ گونه ارزشی ندارد اما به دلیل اینکه در دوران دفاع مقدس هدف اسلام بود و رنگ و بوی خدایی داشت اهمیت خاصی پیدا کرد.

رزم حسینی افزود: لازم است یادی از سردار سلیمانی داشته باشیم زیرا هنوز هم روحیه جهادی خود را حفظ کرده و امروز توانسته است با درایت و کاردانی خود، صحنه بین المللی را به نفع جمهوری اسلامی تغییر دهد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است همه رزمندگان اسلام وحدت خود را خود را حفظ کنند و برای سازندگی کشور تلاش کنند.

وی با تشکر از ریاست دانشگاه علوم تکمیلی عنوان کرد: ضروری است این آیین‌ها در دانشگاه‌ها برگزار شود تا جوانانی که در این فضا درس می‌خوانند درس ایثارگری را هم از رزمندگان فرابگیرند.

استاندار کرمان اذعان نمود: همه ما در دوران دفاع مقدس به دنبال آرمان‌هایی بوده‌ایم و هیچ کدام از ما فکر نمی‌کرد جنگ تمام شود و امروز در این جمع حاضر شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی با رهبری بی بدیل در عصر تنکولوژی ایجاد شد و توانست روحیه خودباوری را به جوانان منتقل کند و انقلاب اسلامی در اوج مظلومیت پدید آمد تا مردمی را در یک سرزمین با شرافت و فرهنگ اسلامی تربیت کند.

رزم حسینی با اشاره به جنگ تحمیلی و طلوع انقلاب اسلامی در کمترین امکانات عنوان کرد: امروز جنگ تمام شده و لازم است از خود بپرسیم مسئولیت ما چه است و در راستای توسعه و تعالی کشور خود چه باید انجام دهیم.

وی به مذاکرات هسته ای اشاره و تصریح کرد: دشمنان نمی‌پذیرند که جمهوری اسلامی به صورت مستقل و بانفوذ حرکت کند و 6 کشور قدرتمند مانند گرگ در مقابل وزیرخارجه ما به مذاکره نشستند و به برکت دعای شهدا توانستیم جایگاه و نفوذ خود را در دنیا به دست آوریم.

رزم حسینی تاکید کرد: اگر بخواهیم آرمان شهدا را دنبال کنیم و جامعه اسلامی شایسته‌ای بسازیم باید وحدت خود را حفظ کرده و آن را ادامه دهیم.

وی از ولایتمداری و توسعه و پیشرفت به عنوان محور استانی یاد کرد و افزود: ولایت متعلق به همه است و حتی اقلیت‌های مذهبی هم ولایتمدار هستند.

استاندار کرمان ابراز داشت: امروزه به برکت ولایتمداری و در سایه رهبر معظم انقلاب، آرامش و عقلانیت سیاسی در جامعه و در استان کرمان حاکم است.

وی به فقر برخی از مردم استان کرمان اشاره و تصریح کرد: معادن و ذخایر موجود در استان کرمان بین نسلی هستند و نباید تخلیه شوند و فقر جای آن را بگیرد چرا که توسعه و پیشرفت یک امر متوازن و همه جانبه است و یکی از رسالت‌های مسئولین ما می باشد.

استاندار کرمان در ادامه بیان کرد: ضمانت می‌کنیم که در استان کرمان در عمل به عنوان پایلوت در راه رسیدن به توسعه اقتصادی در کشور می‌باشیم که البته لازم است الزامات توسعه مقاومتی هم برای ما فراهم شود تا بتوانیم با جسارت و قاطعیت، مدیریت جهادی را دنبال کنیم.

وی گفت: نمی‌دانم چگونه باید از رزمندگانی که هیچ گاه فکر نمی‌کردند زنده بمانند و امروز در این جلسه حضور دارند تشکر کرد.

رزم حسینی  عنوان کرد: باید دعا کنیم خداوند بزرگ همه کسانی که در نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند را عاقبت بخیر نماید و بتوانیم فرزندانمان را به خوبی تربیت کنیم تا بتوانند در راه تعالی اسلام و انقلاب حرکت کنند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon