ارزش‌های ناب انقلابی و ملی سبب شکست تمامی نقشه‌های دشمن شد


ارزش‌های ناب انقلابی و ملی سبب شکست تمامی نقشه‌های دشمن شد

خبرگزاری تسنیم: جانشین سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: ارزش های والا و ناب انقلابی و ملی شهدای والامقام همواره جاودان خواهد ماند و ملت ایران قدردان این از جان گذشتگی‌ها و ایثارگری های رزمندگان هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار علی فضلی شامگاه پنجشنبه در یادواره 351 شهید شهرستان گرمی اظهار داشت: عرصه 8 سال دفاع مقدس عرصه عمل به احکام الهی و قرآن بوده که رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل جنگ تحمیلی عامل به قرآن  احکام الهی بودند.

وی با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس مایه افتخار و صلابت جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام و ایثارگران بوده که توانستند با حضوری باصلابت در جبهه‌های جنگ سبب شکست تمامی نقشه‌های دشمن شدند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان کشور تصریح کرد: عرصه دفاع مقدس سرشار از قهرمانی‌ها و دلاوری مردی‌های رزمندگان و جوانان این مرز و بوم بود که با گذشت از جان خود برگ زرینی بر تاریخ این کشور رقم زده و افتخاری بر تاریخ جمهوری اسلامی ایران به یادگار گذاشتند.

سردار فضلی با اشاره به دلاور مردی‌های سردارانی همچون باکری‌ها بیان کرد: ارزش‌های والا و ناب انقلابی و ملی شهدای والامقام همواره جاودان خواهد ماند و ملت ایران قدردان این از جان گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هستند.

وی با اشاره به روزهای پایانی جنگ تحمیلی گفت: پس از پذیرش قطعنامه 598 توسط امام خمینی(ره) که خود رویدادی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود نیروهای بعثی به این تصور که قوای ایران تضعیف شده اقدام به حملات جدیدی برای تصرف خاک کشورمان و به دست آوردن غنائم جنگی کردند که رزمندگان کشورمان اجازه چنین امری را به دشمنان ندادند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان کشور اظهار داشت: به دنبال اقدام عراق برای حمله به ایران بعد از قطعنامه با اشاره امام راحل رزمندگان جمهوری اسلامی ایران دفاع جانانه‌ای از خاک کشورمان کرده و عرصه‌های جنگ را بر دشمنان تنگ کرده و مانع از تجاوز آنها به خاک کشورمان شدند.

یادواره سرداران، امیران، فرماندهان و 351 شهید شهرستان گرمی با حضور مردم، مسئولان و خانواده های شهدا و ایثارگران با برگزاری برنامه‌های مختلف نظیر قرائت‌نامه به پدر آسمانی توسط فرزند خردسال شهید جعفرزاده و پخش کلیپ صوتی سخنرانی مقام معظم رهبری در اجتماع مردم گرمی در روز ششم مردادماه سال 79 در جوار شهدای گمنام گرمی برگزار شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon