مسابقات ووشو جام پارس اواخر شهریورماه برگزار می‌شود


مسابقات ووشو جام پارس اواخر شهریورماه برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون ووشو گفت: مسابقات جام پارس به منظور آمادگی هرچه بیش‌تر تیم ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات جهانی،‌ اواخرشهریور ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،‌ مهدی علی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه تیم ملی ووشو بزرگسالان در شرایط خوبی قرار دارد که تیم ملی ایران تا به امروز 3 بار نایب قهرمان جهان شده و برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی امسال نیز،‌ اردوی تیم از یک ماه گذشته شروع شده است.

وی گفت: بازیکنان تیم ملی در این اردو زیر نظر مربیان چینی و ایرانی آموزش می‌بینند که چند رویداد و مسابقات ووشو به عنوان یک برنامه آماده‌سازی برای اردوی تیم ملی بزرگسالان پیش‌بینی شده است که امیدواریم نتیجه‌بخش باشد.

رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران افزود: یکی از مسابقات،‌ جام پارس است که اواخر شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود و بعد از این مسابقات نیز تیم ملی چین به ایران سفر می‌کند و در تهران این مسابقات تدارکاتی نیز به انجام می‌رسد.

علی‌نژاد تصریح کرد: در کنار توجه به تیم بزرگسالان برنامه‌های قابل توجهی نیز برای تیم‌های پایه داشته‌ایم که هم اکنون نیز اردوی تیم ملی جوانان در حال برگزاری است و این تیم روز یکشنبه 11 مرداد ماه برای شرکت در مسابقات جوانان آسیا عازم چین می‌شود.

وی بیان کرد: 21 ورزشکار ایرانی در 3 رده سنی در این مسابقات شرکت می‌کنند که از استان اردبیل نیز یک نفر در بین ملی پوشان تیم جوانان را در این مسابقات همراهی می‌کند.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon