تاسیس فرهنگسرای خیمه در منطقه ۱۲ تهران

تاسیس فرهنگسرای خیمه در منطقه 12 تهران

خبرگزاری تسنیم: سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جریان بازدید مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۲ گفت: اینجا از انقلابی‌ترین و مذهبی‌ترین مناطق شهر تهران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همراه حامد طراحی تبریزی سرپرست مدیریت امور کتابخانه‌ها و امیرحسین راهنمایی مدیر محصولات فرهنگی این سازمان، از فرهنگسرای شهر و مراکز فرهنگی هنری منطقه 12 تهران بازدید کرد.

ناصری‌پور در حاشیه بازدید از مراکز فرهنگی هنری منطقه 12 پیشنهاد کرد تا در آینده نزدیک فرهنگسرای خیمه با رویکرد مذهبی در این منطقه تاسیس شود.

ناصری‌پور با اشاره به شرایط و ویژگی‌های این منطقه گفت: منطقه 12، از انقلابی‌ترین و مذهبی‌ترین مناطق شهر تهران است و شخصیت‌های برجسته و فرهیخته و بیش از 20 حوزه علمیه، تعداد کثیری مسجد، هیئت و حسینیه مذهبی دارد. دعوت و تمجید از این شخصیت‌ها  می‌تواند موجب رونق فرهنگی در منطقه شود.

افتتاح چند کتابخانه مشارکتی، تشکیل کارگروه اجرایی طرح ارتقاء فرهنگی، ارائه برنامه کوتاه مدت و میان مدت منطقه ظرف سه ماه آینده و... از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین در این جلسه مقرر شد به پیشنهاد معاون فرهنگی سازمان، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 12 تهران به منظور ارتقا فعالیت های هیئات مذهبی، شرایط احداث یک فرهنگسرای جدید در منطقه با عنوان پیشنهادی «فرهنگسرای خیمه» را بررسی کرده و نتایج آن را طی هفته آینده اعلام کند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران