سهم ۵۰ میلیون متر‌مکعبی استان اردبیل از قزل‌اوزن در خلخال مصرف شود


سهم 50 میلیون متر‌مکعبی استان اردبیل از قزل‌اوزن در خلخال مصرف شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه اردبیل گفت: سهم ۵۰ میلیون متر‌مکعبی استان اردبیل از قزل‌اوزن به هر مقصدی که دولت آن را تعیین کرده باشد، تا آخرین قطره باید در خلخال مصرف شود و قطره‌ای برای کشاورزی دشت اردبیل انتقال نمی‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید‌حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل  با اشاره به کشف 150 کیلوگرم مواد مخدر از دادستانی و پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیروهای امنیتی قدردانی کرده و از اهالی استان خواست در این رابطه با نیروهای امنیتی همکاری کنند.

وی گفت: درباره کمک مالی به مدافعین حرم از هیچ‌کس و هیچ مجموعه‌ای بطور الزامی وجهی اخذ نمی‌شود و حتی قرار نیست کسی در این باب مأخوذ به حیاء شود و اگر کسی بر فرض محال خبری از الزام دارد حتما به مدیریت ارشد استان اطلاع دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، اتحاد و انسجام در داخل استان را بسیار مهم دانست و افزود: در شبکه‌های مجازی و اجتماعی سرمایه‌گذاری عظیمی شده تا استان اردبیل دچار اختلاف شده و بین مرکز استان و شهرستان‌ها تفرقه ایجاد گردد.

آیت‌الله عاملی انتخابات مجلس را عامل دوم برای ایجاد اختلاف میان شهرستان‌های استان برشمرد و تصریح کرد: در آینده نزدیک این امر تشدید خواهد شد، عده‌ای که قدرت رسیدن به کرسی‌های مجلس را ندارند دست به خیانت زده و با استخدام عواطف اهالی، خود را به دروغ، دلسوز مردم و پیگیر حقوق مناطق استان نشان می‌دهند.

وی بیان کرد:تحریک قومیت‌ها، قبائل و نیز اعلام خطر موهوم و غیرواقعی برای مناطق خاص استان از جمله این ترفندها است.

امام جمعه اردبیل گفت: اخیرا یک جو منفی در جنوب استان مبنی بر این‌که سهم استان از قزل‌اوزن به مرکز استان انتقال داده می‌شود به وجود آمده است که بنده به صراحت اعلام می‌کنم،  سهم 50 میلیون متر‌مکعب استان از قزل‌اوزن به هر مقصدی که دولت آن را تعیین کرده باشد، تا آخرین قطره باید در خلخال مصرف شود و قطره‌ای از آب مزبور برای کشاورزی دشت اردبیل انتقال نخواهد یافت.

آیت‌الله عاملی افزود: از اهالی منطقه خلخال انتظار داریم به کسانی که به قصد به دست آوردن صندلی مجلس اهالی را تحریک می‌کنند و گزارش دروغ می‌دهند رأی ندهید.

نماینده مردم  استان در مجلس خبرگان رهبری از مسئولان امور آب و مدیریت ارشد استان اردبیل خواست که با دقت، شفافیت و عدالت در خصوص مشکلات مشابه با مردم سخن بگویند و نگذارند در اذهان مردم گره‌های کوری ایجاد شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon