ترویج معنویت، حافظ جامعه در مقابله با هجمه نرم فرهنگی دشمنان است


ترویج معنویت، حافظ جامعه در مقابله با هجمه نرم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری تسنیم: امام‌جمعه شاهرود ترویج معنویت را حافظ جامعه در مقابله با هجمه نرم فرهنگی دشمنان دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، حجت‌الاسلام محمود ترابی شاهرودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه مدرسه اعظم قلعه شاهرود اظهار داشت: حمله هوایی ترکیه به مواضع داعش برای مقابله با این تروریست‌ها نیست.

وی افزود: در واقع باید گفت که ترکیه با حمله گسترده هوایی نیروی هوایی خود که به بهانه مقابله با تروریست‌های تکفیری داعش و گروه موسوم به «پ.ک.ک» صورت گرفت به دنبال حفظ خود از خطرات آتی بود.

امام جمعه شاهرود ترکیه را ایادی و مهره بازی آمریکا در منطقه خواند و تصریح کرد: جای تعجب است که ترکیه از یک سو تروریست‌های تکفیری داعش را در پایگاه‌های نظامی خود آموزش داده و تسلیحات سبک و سنگین در اختیار این تروریست‌ها قرار می‌دهد و از سویی دیگر به آنها به صورت گسترده حمله هوایی می‌کند.

ترابی خاطرنشان کرد: ملت‌های آزاده دنیا این سیاست «یک بام و دو هوای» کشور ترکیه را در قبال جنایات منطقه و فعالیت تروریست‌های تکفیری داعش نخواهند پذیرفت و این موضوع تبدیل به آتشی وسیع و دامنگیر در منطقه می‌شود که دامن حامیان خود این تروریست‌ها را خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه امروز کشور و ملت ایران مورد حمله و هجمه وسیع فرهنگی و نرم دشمنان واقع شده است ترویج معنویت را حافظ جامعه در مقابله با هجمه نرم فرهنگی دشمنان دانست و تصریح کرد: نباید مردم را به بدی و زشتی تعبیر کنیم؛ چراکه موج عظیم معنویت، ابزار حفظ جامعه در تقابل با هجمه فرهنگی دشمنان است.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه دنیا با همه توان و ابزارهای نوین در تلاش برای مبارزه با معنویت و انسان‌های الهی است افزود: هجمه عظیم دشمنان، شکسته شدن قبح گناه به همراه پیشرفت‌های فناوری، زندگی آحاد جامعه را از نظر فرهنگی به خطر انداخته است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon