اکبری: قول قهرمانی دادن، کار اشتباهی است

اکبری: قول قهرمانی دادن، کار اشتباهی است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی والیبال «ب» ایران گفت: دادن قول قهرمانی اشتباه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پیمان اکبری در مورد پیروزی 3 بر صفر شاگردانش مقابل کویت در نخستین بازی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا اظهار داشت: من انتظار نداشتم کویت این قدر با برنامه و حساب شده بازی کند. قدرت آنها همین‌قدر بود ولی باید بگویم خیلی دقیق بازی کردند. 

وی ادامه داد: متاسفانه تصمیم در مورد حضور تیم ما در مسابقات قهرمانی آسیا خیلی دیر گرفته شد وگرنه با تدارکات بهتر امکان گرفتن نتایج بهتر و ارائه بازی‌های بهتر وجود داشت. بازی اول هر تورنمنت سختی خاص خودش را دارد و ما در بازی‌های آینده با هماهنگی بهتر دیدارهای جذاب‌تری را ارائه خواهیم کرد. 

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: دادن قول قهرمانی کار اشتباهی است ولی جامعه ما از تمام تیم‌های ایرانی و در همه رده‌های سنی توقع قهرمانی یا کسب نتایج بسیار خوب دارند. انتظارات هواداران در حال حاضر به مراتب بیشتر از گذشته است. خوشبختانه از طرف مسئولان فشار خاصی روی تیم ما نیست ولی ما خودمان دوست داریم که بهترین نتیجه را بگیریم و از عنوان قهرمانی سال قبل دفاع کنیم. 

پیمان اکبری که سابقه چندین دوره حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارد ادامه داد: خوشحالم از اینکه در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان سرمربی حضور دارم و از این موقعیت به بهترین شکل استفاده خواهم کرد. سعی می‌کنم جوابگوی اعتماد مسئولان فدراسیون باشم. 

وی در پایان گفت: شرایط مربیگری و بازی کاملا متفاوت است. بازیکنان این امکان را دارند که استرس خود را در زمین تخلیه کنند ولی این فشار همراه مربی تا بعد از بازی نیز وجود دارد. امیدوارم بهترین نتایج را در تهران کسب کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon