دانشگاه‌ها موظف به جایابی بورسیه‌ها قبل از شروع ترم آینده شدند

دانشگاه‌ها موظف به جایابی بورسیه‌ها قبل از شروع ترم آینده شدند

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم‌گیری‌های اخذشده برای دانشجویان بورسیه گفت: دانشگاه‌ها به جایابی بورسیه‌ها قبل از شروع ترم آینده موظف شدند.

محمد پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم درباره آخرین تصمیمات اخذشده در جلسات کمیته بررسی بورسیه‌ها اظهار داشت: در این جلسات درباره موارد مختلف تصمیم گیری شده اما جلسات این کمیته ادامه دارد و هنوز همه دانشجویان بورسیه تعیین تکلیف نشده‌اند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت 180 دانشجوی بورسیه هنوز مشخص نشده درباره آماری که وزیر علوم در کمیسیون آموزش ارائه کرده است، گفت: آمار ارائه شده از سوی کمیته و وزارت علوم تقریباً یکی است و از اینکه وزارت علوم خود وضعیت برخی از آنها را مشخص کند و  دانشجویان بلاتکلیف بورسیه کمتر باشند خوشحال می‌شویم.

رئیس کمیسیون اصل 90 با بیان اینکه در هفته گذشته متأسفانه جلسه این کمیته تشکیل نشد از ادامه این جلسات در هفته جاری خبر داد و افزود: آقای فرهادی وزیر علوم شخصاً در این جلسات شرکت می‌کند.

پورمختار همچنین درباره تصمیم گیری‌های اخذشده درباره جایابی دانشجویان بورسیه گفت: جایابی دانشجویان بورسیه به‌عهده وزارت علوم است و برای این مسئله تصمیم گیری شد، قرار شده است وزارت علوم این مسئله را به دانشگاه‌ها ابلاغ کند و دانشگاه‌ها باید کار جایابی دانشجویان بورسیه را هرچه سریعتر قبل از شروع ترم آینده انجام دهند تا دانشجویان بلاتکلیف نمانند.

انتهای پیام/پ*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon