برانکو: باید بازی اول را می‌بردیم، کار زیادی داریم

برانکو: باید بازی اول را می‌بردیم، کار زیادی داریم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید در گام نخست پیروز می‌شدیم که این اتفاق رخ نداد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ پس از توقف 2 بر 2 تیمش مقابل پدیده خراسان در هفته اول لیگ پانزدهم در کنفرانس خبری گفت: لیگ شروع شد و همانطور که در کنفرانس خبری قبل از بازی گفته بودم مسابقه اول همیشه سخت است. 

وی ادامه داد: انتظار 3 امتیاز این بازی را داشتیم. من به بازیکنانم تذکر داده بودم که انتظار غافلگیری را داشته باشند و شاید 3 امتیاز را نگیریم و نتیجه طور دیگری شود.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: متاسفم که نتوانستیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم و بیشتر از همه به خاطر هواداران متاسفم که نتوانستیم پیروزی را به آنها هدیه کنیم. اینجا نمی‌خواهم از بازیکنانم گله‌ای کنم چون آنها عالی کار کردند. بازیکنان پرسپولیس در این بازی تمام انرژی خود را گذاشتند، فرصت‌های مناسبی پیدا کردند و می‌توانستیم نتیجه‌ای مطلوب بگیریم.

«هر بازی یک سمت خوب و یک سمت بد دارد». برانکو با بیان این جمله اظهار داشت: در بازی مقابل پدیده 2 اشتباه بزرگ داشتیم که باعث شد 2 گل بخوریم و این 2 اشتباه برای ما بسیار گران تمام شد.

وی یادآور شد: همانطور که پیش از این هم گفته بودم کار ما بسیار زیاد است و باید در ادامه با برنامه‌ها و تمریناتی که انجام می‌دهیم شرایط را بهتر کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که عملکرد بازیکنان جوانش و همچنین ایمان صادقی دروازه‌بان این تیم مقابل پدیده چگونه بوده است، گفت: من معمولا پس از بازی در مورد عملکرد بازیکنان صحبت نمی‌کنم، آنها حداکثر توان خود را در بازی گذاشتند و همه این موضوع را شاهد بودند. من از عملکرد تمام بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که عملکرد بازیکنان جوانش و همچنین ایمان صادقی دروازه‌بان این تیم مقابل پدیده چگونه بوده است، گفت: من معمولا پس از بازی در مورد عملکرد بازیکنان صحبت نمی‌کنم، آنها حداکثر توان خود را در بازی گذاشتند و همه این موضوع را شاهد بودند. من از عملکرد تمام بازیکنانم راضی هستم.

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کنید خلأ یک هافبک طراح در این بازی کاملا به چشم می‌آمد و آیا بازیکنان پرسپولیس در این پست عملکرد مناسبی داشتند، گفت: من با نظر شما موافق نیستم، به هر حال اولین بازی لیگ شرایط خاص خودش را دارد اما باز هم با این وجود تعداد قابل توجهی فرصت نصیب بازیکنان ما شد تا به گل دست پیدا کنند. همانطور که گفتم  این مسائل در بازی اول لیگ کاملا طبیعی است. ما 90 دقیقه حمله کردیم و بازیکنان‌مان همه تلاش‌ خود را انجام دادند و پس از آنکه یک بر صفر پیش افتادیم کمندانی می‌توانست گل دوم را بزند اما متاسفانه با بدشانسی توپش گل نشد.

وی در پاسخ به این پرسش آیا فکر نمی‌کنید خط حمله پرسپولیس عملکرد خوبی داشته اما خط دفاع این تیم متزلزل بوده است، چون پدیده‌ فقط دو خطر جدی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که هر دوی آنها تبدیل به گل شد، اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که خوشحالم از اینکه در این دیدار شانس‌های زیادی برای گل زدن برای ما پیش آمد. در بازی‌هایی پیش می‌آید که یک تیم گل‌هایی که نباید بخورد را می‌خورد به همین دلیل فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.

برانکو در پاسخ به اینکه آیا باشگاه لیست بازیکنان مدنظر شما را جذب کرده است، گفت: من به بازیکنان جوان تیمم کاملا اعتماد و اعتقاد دارم. به زودی سوشا مکانی، امید عالیشاه و مهدی طارمی به جمع ما برای بازی بعد اضافه می‌شوند، ضمن اینکه مایکل اومانیا و بنسون هم اضافه خواهند شد. اینها 5 یا 6 بازیکن خوب هستند که کیفیت تیم ما را بیشتر خواهند کرد. من به همه بازیکنانم کاملا اعتقاد و اعتماد دارم. ما در این بازی هم به شانس نیاز داشتیم تا از فرصت‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: همه اینها نه بازیکنان من بوده و نه مدیرعامل و نه شخص سوم دیگری، همه اینها بازیکنان پرسپولیس بوده و ارزشمند هستند. همه آنها استحقاق بودن در پرسپولیس را دارند. طبیعی است که در جریان فصل نوساناتی هم داشته باشند که این موضوع خاصیت فوتبال است. من به آینده تیم کاملا خوشبین هستم و برای آینده تمام تلاش خود را می‌کنیم. اینها بازیکنان پرسپولیس هستند که با نظر من انتخاب شده، آنها را تمرین می‌دهم و باشگاه نیز آنها را جذب کرده است و به همه آنها اعتقاد دارم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا قول قهرمانی می‌دهید، گفت: ما هرگز از هدف خود که قهرمانی در لیگ است، منحرف نمی‌شویم اما کدام آدمی می‌تواند قول قهرمانی بدهد؟ ما به طور مداوم برای قهرمانی می‌جنگیم و از این هدف کنار نمی‌کشیم. هدف ما قهرمانی است و تلاش خود را در این خصوص کرده و از تمام فرصت‌ها برای رسیدن به این هدف استفاده می‌کنیم. تازه هفته اول است و تیم ما در آینده شرایط بهتری پیدا می‌کند، همانطور که گفتم ما باید همین بازی را هم می‌بردیم به هر حال فوتبال است و غافلگیری‌های خود را دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon