پلیس آمریکا یک نوجوان غیر مسلح دیگر را به ضرب گلوله به قتل رساند

پلیس آمریکا یک نوجوان غیر مسلح دیگر را به ضرب گلوله به قتل رساند

خبرگزاری تسنیم: خانواده یک نوجوان غیر مسلح آمریکایی که هفته گذشته به ضرب گلوله پلیس به قتل رسیده است، تاکید کردند که ادعای پلیس در خصوص اینکه شلیک گلوله برای دفاع از خود بوده، دروغ است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپاتنیک، پلیس کارولینای جنوبی مدعی شده است که زاچاری هاموند 19 ساله در خرید و فروش ماریجوانا دست داشته و شلیک گلوله از سوی ماموران پلیس نیز برای دفاع از خود بوده است.

بر اساس گزارش پلیس، هاموند پس از آنکه با دستور پلیس برای متوقف کردن خودرویش روبرو می شود، خودرو را به سوی نیروهای پلیس هدایت کرده و ماموران پلیس نیز برای دفاع از خود به سوی هاموند شلیک کرده اند.

اریک بلاند وکیل مدافع خانواده هاموند تاکید کرده است که سناریوی مطرح شده از سوی پلیس، غیر ممکن است. هاموند از پشت هدف گلوله قرار گرفته است. این مساله از نظر فیزیکی برای هاموند غیر ممکن بوده است که در حال تلاش برای فرار یا نزدیک شدن به ماموران پلیس، هدف گلوله قرار گرفته باشد.

هاموند ششصد و شصت و پنجمین نفری است که از ابتدای امسال تاکنون توسط پلیس به قتل رسیده است. در ایالت کارولینای جنوبی نیز این بیست و نهمین مورد قتل افراد توسط پلیس به شمار می رود.
انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان