۶ هزار زوج نابارور در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی اردبیل پذیرش شدند


6 هزار زوج نابارور در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی اردبیل پذیرش شدند

خبرگزاری تسنیم: رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: از آغاز فعالیت مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل تاکنون ۶ هزار زوج نابارور در این مرکز پذیرش شده‌اند که از این تعداد درمان ۳۱۰ زوج موفقیت‌آمیز بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رامز نصیری صالح  صبح امروز در جلسه بررسی توسعه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در شهرستان گرمی اظهار داشت: از آغاز فعالیت مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل تاکنون 6 هزار زوج نابارور در این مرکز پذیرش شده‌اند که از این تعداد درمان 310 زوج موفقیت‌آمیز بوده است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با اشاره به ارائه خدمات این مرکز به تمامی مراجعه‌کنندگان از داخل و خارج از کشور تصریح کرد: زوج‌های نابارور شهرستان گرمی نیز می‌توانند به مراجعه به این مرکز از خدمات درمانی آن بهره‌مند شده و مراحل درمان را سپری کنند.

وی با تشریح ظرفیت‌های رویش گیاهان دارویی مختلف در شهرستان گرمی گفت: با توجه به این ظرفیت‌ها ما آمادگی داریم تا مرکز تحقیقات گیاهان دارویی را در این شهرستان راه‌اندازی کرده و در کنار اشتغالزایی برای فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی، با تولیدات فراورده‌های دارویی از این گیاهان رونق و توسعه اقتصادی در منطقه نیز ایجاد می‌شود.

نصیری صالح در مورد فعالیت مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت و آموزش کارکنان دولت جهاد دانشگاهی در شهرستان گرمی بیان کرد: با آغاز به کار این مرکز شاهد ارائه خدمات مناسب و شایسته به مردم و ارتقای سطح علمی در شهرستان گرمی شده‌ایم که با توجه به استقبال مسئولان شهرستان گرمی از فعالیت‌های این مرکز شعبه دوم آن نیز در این شهرستان راه‌اندازی شد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل ارائه خدمات این مرکز را پاسخگوی نیازهای علمی شهرستان گرمی دانست و افزود: با توجه به آمار بالای دانشجویان در شهرستان گرمی و اهمیت مسائل علمی در این شهرستان شرکت این دانشجویان در دوره‌های آموزشی مرکز می‌تواند به ارتقای علمی آنها و شهرستان منجر شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon