مدارس نیمه‌تمام شهرستان نیر تا آغاز سال تحصیلی به بهره‌برداری می‌رسد


مدارس نیمه‌تمام شهرستان نیر تا آغاز سال تحصیلی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان نیر گفت:‌ پروژه‌های آموزشی و مدارس نیمه‌تمام شهرستان نیر تا آغاز سال تحصیلی جدید تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر صمدی صبح امروز در بازدید از پروژه 6 کلاسه در بخش کورائیم شهرستان نیر اظهار داشت: این پروژه در زیربنای یک هزار و 100 متری در این منطقه از شهرستان نیر احداث و راه‌اندازی شده و در اختیار دانش‌آموزان بخش کورائیم قرار می‌گیرد.

وی از اختصاص اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برای احداث این مدرسه خبر داد و گفت: در حال حاضر از عملیات اجرایی این پروژه تنها محوطه‌سازی و آسفالت آن باقی مانده که تلاش می‌کنیم تا در کمترین زمان ممکن این عملیات را نیز به اتمام رسانده و تحویل دهیم.

صمدی با بیان اینکه عملیات احداث پروژه 6 کلاسه کوثر کورائیم از سال 88 آغاز شده بود، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر اندیشیده شده این پروژه تا آغاز سال تحصیلی جدید تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد تا شاهد حضور دانش‌آموزان در این مدرسه باشیم.

فرماندار شهرستان نیر از تجهیز 32 مدرسه شهرستان نیر به سیستم گرمایشی خبر داد و افزود: برای تجهیز این تعداد مدرسه به سیستم گرمایشی 6 میلیارد و 500 میلیارد ریال هزینه شده و سیستم گرمایشی آنها به پکیج تبدیل شده است.

وی از تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های نمیه‌تمام آموزشی و مدارس شهرستان نیر تا آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: باید مسئولان مرتبط در این حوزه و به ویژه اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل تلاش و جدیتی واقعی داشته و برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی تا آغاز سال تحصیلی تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon