قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب شد

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب شد

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «غلام اصغر شکاری» را به عنوان قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «غلام اصغر شکاری» را به عنوان قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب کرد. متن حکم حجت‌الاسلام شهیدی به این شرح است:

جناب آقای غلام اصغر شکاری

با سلام

بنا به پیشنهاد مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقمندی شما به جامعه ایثارگری، جناب عالی را به عنوان قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب می‌نمایم.

بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آن‌ها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند.

خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل(ره) خدمت به نبی اکرم(ص) است و به فرموده مقام معظم رهبری تکریم شهیدان تکریم ایثار و اخلاص است، تکریم دل‌های نورانی و جانهای لبریز از صفا و نورانیت است.

امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور، با بسیج تمام امکانات و سرمایه‌های های سازمان، با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.

توفیق جناب عالی را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد متعال خواستارم.

سیدمحمدعلی شهیدی

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران