بیشترین اعتبارات شهرستان بوئین‌زهرا به حوزه آب اختصاص یافته است


بیشترین اعتبارات شهرستان بوئین‌زهرا به حوزه آب اختصاص یافته است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: از آنجایی که شهرستان بوئین زهرا همواره در حوزه آب شرب و کشاورزی با مشکل روبرو بوده است بیشترین اعتبارات سال ۹۴ این شهرستان به حوزه آب اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، ارسلان قاسمی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بوئین زهرا که در سالن جلسات فرمانداری بوئین زهرا برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی شهرستان بوئین زهرا در توزیع اعتبارات تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های عمرانی شهرستان بوئین زهرا است.

وی افزود: باید به دنبال این باشیم تا در سال 94 بتوانیم با رشد فیزیکی برخی از پروژه‌های عمرانی و نیز تکمیل برخی دیگر از این پروژه‌ها سبب تسهیل زندگی مردم را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا عنوان کرد: رسیدگی به موضوع آب و انجام دادن اقدامات لازم برای استفاده درست از آن یکی دیگر از اولویت‌های شهرستان بوئین زهرا است که باید در توزیع اعتبارات سال 94 به آن توجه لازم را داشته باشیم.

قاسمی خاطرنشان کرد: از آنجایی که شهرستان بوئین زهرا همواره در حوزه آب شرب و کشاورزی با مشکل روبرو بوده است بیشترین اعتبارات سال 94 این شهرستان به حوزه آب اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: متاسفانه کمبود برنامه‌های فرهنگی در شهرستان بوئین زهرا کاملا قابل مشاهده است که باید این مهم با تدابیر لازم و با اختصاص بودجه مناسب به زودی برطرف شود تا بدین وسیله شاهد افزایش برنامه‌های فرهنگی در شهرستان بوئین زهرا باشیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon