واکنش طراحان انقلابی به فاجعه آتش‌ زدن کودک فلسطینی+ تصاویر

واکنش طراحان انقلابی به فاجعه آتش‌ زدن کودک فلسطینی+ تصاویر

خبرگزاری تسنیم: طراحان مسلمان و انقلابی، در پی جنایت فجیع صهیونیست‌ها در آتش زدن یک نوزاد شیرخوار فلسطینی و به شهادت رساندن او طرحهای گرافیکی طراحی کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بامداد دیروز، حادثه دلخراشی در منزل مسکونی در روستای «دوما» نزدیک «نابلس» در شمال کرانه باختری رخ داد. منابع فلسطینی از کشته شدن یک نوزاد فلسطینی و زخمی شدن 3 عضو دیگر از اعضای یک خانواده در پی اقدام شهرک‌نشینان صهیونیستی در آتش زدن خانه آنها خبر دادند.

«علی سعد دوابشه» نوزاد یک و نیم ساله این خانواده در پی این آتش‌سوزی جان خود را از دست داد و بقیه اعضای خانواده دچار سوختگی درجه سه شده‌اند.

صهیونیستها پس از به آتش کشیدن این خانه، شعارهای تبعیض‌آمیز و توهین‌آمیزی علیه عرب‌ها نوشتند. شهرک‌نشینان یک خانه دیگر را در این روستا به آتش کشیدند ولی این حادثه تلفاتی در بر نداشت.

اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها موجی از خشم و انزجار عمومی در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است و بسیاری از کاربران اینترنتی با محکوم کردن این اقدام از سکوت و هم‌پیمانی سران کشورهای عربی در قبال تجاوزات متعدد و سازمان یافته رژیم صهیونیستی انتقاد کرده‌اند، برخی خبرنگاران نوشته‌اند اگر چنین اقدامی علیه یک اسرائیلی انجام شده بود تل‌آویو اعلام جنگ می‌کرد.

در پی جنایت فجیع صهیونیست‌ها در آتش زدن یک نوزاد شیرخوار فلسطینی و به شهادت رساندن او، بسیاری از هنرمندان و طراحان مسلمان و انقلابی، طرح های هنری زیبا در همدردی با مسلمانان مظلوم فلسطین و محکومیت این اقدام ضدانسانی صهیونیست های کودک‌کش، طراحی کردند.

برخی از این طرح ها را با هم می بینیم.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران