۱۶۲ فقره انواع سرقت در بروجرد کشف شد


162 فقره انواع سرقت در بروجرد کشف شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۵۷ سارق دستگیر و ۱۶۲ فقره انواع سرقت در شهرستان بروجرد کشف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان، سرهنگ علیرضا دلیری، فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: طی یک ماه گذشته 57 سارق دستگیر و 162 فقره انواع سرقت کشف شد.

وی افزود: در راستای مبارزه با سرقت و جلب رضایت مردم، عوامل انتظامی این شهرستان در تیرماه امسال با رصد دقیق جرائم و استفاده از گشت‌های پنهان موفق به شناسایی و دستگیری 57 نفر سارق که در راستای سرقت خودرو، لوازم خودرو، سرقت منزل و سرقت‌های متفرقه فعالیت داشته‌اند، شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: سارقان در بازجویی‌های اولیه ، به 162 فقره انواع سرقت شامل، هشت دستگاه خودرو، 11 دستگاه موتورسیکلت، 40 فقره سرقت لوازم داخل خودرو، 20 فقره منزل، 14 فقره مغازه، هشت فقره اماکن، 10 فقره کیف‌قاپی، چهار فقره احشام، سه فقره جیب‌بری، هشت فقره کش و روزنی و 34 فقره سرقت متفرقه اعتراف کردند.

وی بیان کرد: مالباختگان شناسایی و مقادیری اموال مسروقه از متهمان کشف و ضبط و تحویل مراجع قضایی شدند.

کاهش 41 درصدی وقوع و افزایش 39 درصدی کشف سرقت در ازنا

روح الدین پاریاد، فرمانده انتظامی ازنا اظهار داشت: چهارماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته وقوع جرم در این شهرستان کاهش 41 درصدی و کشف انواع سرقت افزایش 39درصدی داشته است.

وی افزود: مهم‌ترین هدف در انجام مأموریت‌ها بالا بردن احساس امنیت شهروندان و کاهش ناامنی در جامعه است که در راستای اجرای تدابیر، تمهیدات پیشگیرانه، مبارزه با سارقان، مخلان نظم و امنیت و فروشندگان مواد مخدر توسط مجموعه انتظامی این شهرستان همچنان با حساسیت بیشتری ادامه دارد.

فرمانده انتظامی ازنا عنوان کرد: با توجه به اجرای طرح‌های متعدد انتظامی، کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار و اشرافیت اطلاعاتی، علاوه بر بهبود عملکرد در راستای پیشگیری از وقوع سرقت‌ها و افزایش کشف سرقت درمجموع 364 نفر در رابطه با جرائم سرقت، مواد مخدر و سایر جرائم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی بیان کرد: در چهارماهه گذشته درباره مواد مخدر نیز با کشف 37 کیلوگرم انواع مواد مخدر،  نسبت به مدت مشابه افزایش 31 درصدی کشف را داشته‌ایم.

اجرای طرح ارتقاء  امنیت اجتماعی در دلفان

علی نجات کرمی اظهار داشت: 52 نفر معتاد دستگیر و 57 دستگاه انواع وسایل نقلیه متخلف در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان توقیف شد.

وی افزود: مأموران انتظامی این فرماندهی طی هفته گذشته در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موفق به دستگیری 52 نفر معتاد و مظنون و توقیف 39 دستگاه موتورسیکلت مزاحم و فاقد پلاک و18 خودرو متخلف در شهرستان دلفان شدند.

فرمانده انتظامی دلفان عنوان کرد: در این طرح مقادیری انواع مواد مخدر، سلاح و مهمات نیز کشف شد.

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کوهدشت اجرا شد

محمدصادق رستمی اظهار داشت: در اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در شهرستان کوهدشت طی دو روز گذشته 70 نفر سارق و خرده‌فروش مواد افیونی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نیز طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان اجرا شد.

فرمانده انتظامی کوهدشت عنوان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری پلیس آگاهی، یگان امداد، کلانتری‌ها و پلیس امنیت عمومی پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی در این طرح  70 سارق و خرده‌فروش را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف پنج فقره سرقت اموال در اجرای این طرح نیز بیان کرد : تعداد پنج مغازه متخلف پلمپ، مقادیری قلیان جمع‌آوری ،30دستگاه موتورسیکلت و پنج دستگاه خودرو مزاحم و متخلف توقیف شد.

پلیس لرستان عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی را دستگیر کرد

سرهنگ فرهاد ابدال چگنی، رئیس پلیس فتا لرستان اظهار داشت: فردی متخلف که به‌صورت اینترنتی اقدام به برداشت غیرمجاز حساب بانکی شهروندان می‌کرد دستگیر شد.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتای لرستان در پی شکایت یک شهروند مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ یک‌میلیون و 600 هزار ریال از حساب بانکی‌اش، ضمن تشکیل تیم عملیاتی ویژه وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی عنوان کرد: در تحقیقات گسترده انجام‌شده توسط مأموران مبارزه با جرائم سایبری و انجام بررسی‌های فنی سارق شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی به پلیس فتا استان انتقال داده شد.

انتهای پیام/ ب

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon