کارگران واگن‌پارس فقط یک‌ماه حقوق معوقه دارند

کارگران واگن‌پارس فقط یک‌ماه حقوق معوقه دارند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل واگن‌سازی پارس با بیان این‌که اعتصاب کارگران این مجموعه کذب محض است، گفت: حقوق کارگران مانند سایر واحدهای تولیدی با تاخیر یکماهه پرداخت می‌شود و مشکلی در این زمینه با کارگران نداریم.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با بیان این‌که اظهارات مطرح شده در خصوص اعتصاب کارگران واگن‌پارس دروغ است، اظهار کرد: حقوق کارگران واگن‌سازی پارس مانند سایر واحدهای تولید با یکماه تاخیر پرداخت می‌شود و مشکلی در این زمینه از جانب کارگران نداریم.

وی با تاکید بر این‌که اعتصابی در واگن‌سازی پارس در کار نبوده‌ است، تصریح کرد: هفته گذشته افتتاح داشتیم و دو دستگاه واگن از مجموعه 37 واگن قرارداد شرکت ریل ترابر صبا با حضور سردار فضلی تحویل شد.

وی با اعلام این‌که حدود 10 روز دیگر نیز بخشی از واگن‌های صنایع هواپیمایی تحویل می‌شود، ادامه داد: به فاصله هر دو هفته تا 20 روز 2 دستگاه واگن به شرکت ریل ترابر صبا تحویل می‌شود.

مدیرعامل واگن پارس با اشاره به این‌که کارگران تنها یک سری خواسته دارند، اظهار کرد:‌ یکی از خواسته‌های کارگران بحث طبقه‌بندی مشاغل است که در حال انجام این کار هستیم.

عنایت اللّه انصاری رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان مرکزی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به وضعیت نابسامان کارگران گفته بود: یکی از کارخانه‌ها که همواره حقوق کارگرانش را با تأخیر پرداخت می‌کند، شرکت واگن پارس است و در موارد متعدد کارگران و کارکنان این کارخانه اعتصاب کرده‌اند و خواستار توجه به مطالبات خود شده‌اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه