قطع خطوط امدادی گروه‌های تروریستی مرتبط با نظام ترکیه در حلب

قطع خطوط امدادی گروه‌های تروریستی مرتبط با نظام ترکیه در حلب

خبرگزاری تسنیم: پاکسازی کامل شهر حسکه، ادامه عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌ها در قنیطره و درعا، و قطع خطوط امدادی گروه‌های تروریستی مرتبط با نظام ترکیه در حومه غربی حلب از جمله جدیدترین تحولات امنیتی سوریه است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه سانا، پاکسازی کامل شهر حسکه، ادامه عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌ها در قنیطره و درعا، و قطع خطوط امدادی گروه‌های تروریستی مرتبط با نظام ترکیه در حومه غربی حلب از جمله جدیدترین تحولات امنیتی سوریه است.

کنترل کامل ارتش سوریه بر  شهر حسکه

ارتش و کمیته‌های مردمی سوریه بعد از از بین بردن آخرین مخفی‌گاه تروریست‌های داعش در دانشکده اقتصاد و مهندسی شهری در شرق محله الزهور در شهر حسکه، این شهر را به طور کامل به کنترل خود در آورده و آن را شهر کاملا امن اعلام کردند.

ادامه عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌ها در حومه قنیطره

یگان‌های ارتش و نیروهای مسلح سوریه در ادامه نبرد علیه گروه‌های تروریستی در حومه قنیطره در مرز با سرزمین‌های اشغالی شماری از تروریست‌های جبهه النصره و سایر گروه‌های تکفیری مزدور رژیم صهیونیستی را به هلاکت رساندند.

یک منبع نظامی به سانا گفت: عملیات ارتش علیه گروه‌های تروریستی در روستای الحمیدیه در قنیطره به هلاکت شماری از تروریست‌ها و انهدام تجهیزات جنگی آن‌ها منجر شد.

وی افزود: نیروهای ارتش همچنین شماری از تروریست‌ها در روستای جباتا الخشب در شمال غرب قنیطره که بزرگترین مرکز تجمع تروریست‌های جبهه النصره مزدور اسرائیل را در خود جا داده است، به هلاکت رسانده و سلاح‌ها و تجهیزات آن‌ها را منهدم کردند.

یک منبع نظامی نیز گفت یگان‌های ارتش همچنین تحرکات گروه‌های تروریستی در روستای اوفانیا را هدف قرار دادند و شمار زیای از آن‌ها را به هلاکت رسانده و تجهیزات آن‌ها را منهدم کردند.

انهدام مراکز تجمع تروریست‌های مرتبط با اتاق عملیات امان در درعا

نیروهای ارتش سوریه نیز روز گذشته محل تجمع تروریست‌ها جبهه النصره در روستای مسحره واقع در نزدیکی مرزهای اداری درعا واقع در جنوب سوریه و مرزهای مشترک با اردن را منهدم کرد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین مراکز و مخفی‌گاه‌های گروه‌های تروریستی تکفیری مرتبط با اتاق عملیات امان که توسط دستگاه‌های جاسوسی اسرائیل، آمریکا، انگلیس، فرانسه، ترکیه، اردن، عربستان، و قطر اداره می‌شوند را هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی به سانا گفت که در پی عملیات منحصر به فرد ارتش سوریه که شب گذشته صورت گرفت، تمام اعضای یک گروه تروریستی تکفیری در شمال غرب تل الزعتر در 8 کیلومتری شهر درعا به هلاکت رسیده و سلاح‌های آن‌ها نیز منهدم شد.

این منبع همچنین از کشته شدن شماری از تروریست‌ها که اکثریت آن‌ها از اعضای جبهه النصره بودند در عملیات ارتش در اطراف مدرسه پسران در محله درعا البلد خبر داد. گفته می‌شود که تروریست‌های خارجی بعد از آموزش در اردن با نظارت موساد وارد درعا البلد می‌شوند.

این در حالی است که روز گذشته نیز در عملیات ارتش علیه گروه‌های تروریستی، 100 تروریست در شهرک الملیحه و درعا البلد به هلاکت رسیدند.

هلاکت ده‌ها تروریست در عملیات ارتش سوریه در حماه

یگان‌های ارتش و نیروهای  مسلح در حماه در مرکز سوریه نیز ده‌ها تروریست جبهه النصره را به هلاکت رسانده و سلاح‌ها و مهمات آن را در دورترین نقاط شمال غرب حماه که همجوار استان ادلب است، منهدم کردند.

منابع میدانی به خبرنگار سانا گفتند که یگان‌های ارتش صبح امروز در عملیاتی منحصر به فرد تجمع تروریست‌های جبهه النصره در شهرک "قلعة المضیق" در شمال غرب شهر حماه را منهدم کردند.

یگان‌های ارتش سوریه شب گذشته دو روستای الزیادیه و زیزون در حومه حماه را از لوث تروریست‌های جیش الفتح پاکسازی کردند.

قطع خطوط امدادی گروه‌های تروریستی مرتبط با نظام ترکیه در حومه غربی حلب

نیروی هوایی ارتش عربی سوریه امروز خطوط امدادرسانی به تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های تکفیری مرتبط با نظام اردوغان را در حومه غربی حلب قطع کردند.

یک منبع نظامی به سانا گفت جنگنده‌های ارتش سوریه حملات گسترده ای به خطوط امدادرسانی و محور تحرکات گروه‌های تکفیری در حومه غربی حلب که تروریست‌ها با حمایت نظام اردوغان از طریق این مرزهاعبور و مرور می‌کنند، انجام دادند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان