فرار جالب زنگا از حمله هواداران خشمگین سامپدوریا


فرار جالب زنگا از حمله هواداران خشمگین سامپدوریا

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آبی‌پوشان شهر جنوا برای خلاص کردن خودش از موج انتقاداتی که به سمت او روانه شده بود، راه آسانی را در پیش گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال شکست خانگی 4 بر صفر تیم فوتبال سامپدوریا برابر تیم وجوودینای صربستان در مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ اروپا که شانس نماینده ایتالیا را برای راهیابی به مرحله گروهی این رقابت‌ها بسیار کمرنگ کرد، هواداران خشمگین سامپدوریا به صفحه شخصی والتر زنگا، سرمربی تیمش‌شان در یکی از شبکه‌های اجتماعی حمله کردند و در آنجا از خجالت ستاره پیشین آتزوری درآمدند.

هواداران با گذاشتن پیام‌های اهانت‌آمیز و تمسخر ترکیب اصلی سامپدوریا برای این بازی، زنگا را به خاطر تصمیماتش از جمله خودداری وی از عقد قرارداد با آنتونیو کاسانو مورد انتقاد قرار دادند.

زنگا در این شبکه اجتماعی با نام کاربری wz1945 فعالیت داشت اما این نام کاربری دیگر وجود ندارد و کمتر از 24 ساعت از باخت سامپدوریا، ظاهراً او قید فعالیت در فضای مجازی را زده است.

بازی برگشت سامپدوریا و وجوودینا پنجشنبه هفته جاری در شهر نوی‌ساد صربستان است و نماینده ایتالیا در آن کار بسیار سختی جهت جبران شکست بازی رفت دارد. به نظر می‌رسد ناامیدی زنگای 55 ساله از صعود به مرحله گروهی لیگ اروپا سبب شده است که او پیش از آنکه بر شدت انتقادات علیه او در فضای مجازی بیشتر شود، آن را ترک کند.

زنگا به جز سامپدوریا، مقاطع کوتاهی به عنوان مربی در تیم‌های کاتانیا و پالرمو فعالیت داشت.

انتهای پیام/
 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon