آیا این آخرین «کودک سوزی» خواهد بود؟!


آیا این آخرین «کودک سوزی» خواهد بود؟!

خبرگزاری تسنیم: سوزاندن کودک ۱۸ ماهه در آتش!! حتی جانی ترین تروریست ها و بی رحم ترین آدم کش های حرفه ای، بسیار بعید است دست به چنین جنایت هولناکی بزنند!

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یادداشت امروز روزنامه خراسان آمده است: سوزاندن کودک 18 ماهه در آتش!! حتی جانی ترین تروریست ها و بی رحم ترین آدم کش های حرفه ای، بسیار بعید است دست به چنین جنایت هولناکی بزنند!

اما در اوج ناباوری و در عصری که گوش فلک کر شده از ادعاهای «حمایت از حقوق بشر»، این روزها دنیا شاهد ارتکاب جنایت «کودک سوزی» در سرزمین فلسطین به دست صهیونیست های غاصبی است که نه تنها با دسیسه انگلیسی - آمریکایی و با کشتار و قتل و غارت، سرزمین مادری مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین را غصب و اشغال کرده اند بلکه طی این حدود 60 سال اشغالگری و تشکیل رژیم نامشروع در سرزمین فلسطین، علاوه بر هر روز گسترده تر کردن حوزه اشغالگری و تصرف و در اختیار گرفتن تقریباً تمام خاک فلسطین به جز دو «باریکه» جدا از هم، هر از گاهی جنایتی جدید علیه مردم مظلوم و رنج کشیده فلسطین مرتکب می شوند، کشتار بی رحمانه هزاران انسان بی گناه در صبرا و شتیلا، قانا، غزه و... و حالا آتش انداختن شهرک نشینان صهیونیست به خانه مردم در روستای «دوما» در نزدیکی «نابلس» همه و همه نشانگر این واقعیت غیرقابل کتمان است که اولاً گویا خوی خشونت طلبی و جنایتکاری، جزء جدا نشدنی وجود پلشت صهیونیست های نژاد پرست آدم کش است و این تروریست های غاصب نژاد پرست اگر فرصتی پیدا کنند برای رسیدن به اهداف خود و گسترش مناطق اشغالی و تحقق رویای باطل در اختیار گرفتن از «نیل» تا «فرات» از ارتکاب هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند، حتی سوزاندن زنده زنده شیرخواره فلسطینی در آتش، آن هم جلوی چشم پدر و مادرش.

ثانیاً؛ ارتکاب این جنایت هولناک که «جنایت علیه بشریت» محسوب می شود نشان می دهد، صهیونیست ها برای کشتن انسان های بی گناه حتی نیازی نمی بینند که به دنبال بهانه بگردند، بلکه هر گاه فضا و فرصتی بیابند علیه مردم فلسطین دست به جنایت می زنند و در این مسیر شوم و نکبت بار، کشتن و سوزاندن مرد، زن و حتی کودک شیرخواره برایشان تفاوتی ندارد.ثالثاً؛ ریشه دار بودن خوی تجاوزگری و کشتار در بین تروریست های صهیونیست و سکوت توأم با رضایت مجامع بین المللی و تنها بسنده کردن به هر از گاه محکوم نمودن برخی جنایت های رژیم اشغال گر قدس و همچنین سکوت ذلت بار و البته معنادار و «هدفمند» حاکمان مرتجع برخی کشورها و شیخ نشین های منطقه و بازیچه دست آمریکا و مرعوب رژیم صهیونیستی از یک سو و استیلای رسانه ای و لابی صهیونیستی بر بنگاه های خبرساز بزرگ و در نتیجه باخبر نشدن واقعی اکثریت افکار عمومی جهان از جنایات رژیم نامشروع اسرائیل همه و همه گویا باعث شده است که جنایات رژیم قدس علیه مردم بی گناه فلسطین پایانی نداشته باشد.

و نکته پایانی این که، قدر مسلم، توطئه شکل دهی، سازمان دهی و هدایت گروه های تروریستی از جمله گروه جنایتکار «داعش» توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی و تجهیز آنان به پیشرفته ترین سلاح ها و حمایت های آشکار و پنهان عربستان سعودی، قطر و ترکیه و برخی دیگر از کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای از این گروه تروریستی و در نتیجه به جان هم انداختن مسلمانان و کشتار یکدیگر به دست خود و از بین بردن و انهدام منابع حیاتی و زیرساخت های برخی کشورهای اسلامی از جمله سوریه، عراق، یمن و... برای رژیم کودک کش اسرائیل فرصت مناسبی فراهم آورده تا با انحراف افکار عمومی جهان و خصوصاً مسلمانان بتواند علاوه بر تلاش هر چه بیشتر برای یهودی سازی قدس شریف و گسترش شهرک سازی ها، هر روز فشارها وجنایت های بیشتری در حق مردم مظلوم فلسطین اعمال کند.

و اگر شرایط به همین منوال نامبارک پیش برود برخی شیخ نشین های مرتجع عرب منطقه و سران برخی کشورهای اسلامی به سکوت ذلت بار و انفعال ذلیلانه خود ادامه می دهند، شاید «علی سعد دوابشه» آخرین شیرخواری نباشد که در آتش جنایت های صهیونیست ها می سوزد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon