ستاره‌های پینگ‌پنگ جهان تحت تاثیر عملکرد خوب نوشاد عالمیان

ستاره‌های پینگ‌پنگ جهان تحت تاثیر عملکرد خوب نوشاد عالمیان

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم تنیس روی میز منتخب آسیا گفت: عملکرد خوب نوشاد عالمیان در جدال ستاره‌های آسیا و اروپا، بازیکنان و مربیان حاضر در آنجا را تحت تأثیر قرار داد.

افشین بدیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضور نوشاد عالمیان در جدال تیم‌های تنیس روی میز منتخب آسیا و اروپا اظهار داشت: شرایط مسابقه به دلیل میز و توپ جدید که برای اولین بار استفاده می‌شد، واقعاً متفاوت بود. با این شرایط بیش از اینکه مسابقه قدرت باشد، مسابقه تطبیق با شرایط محیط بود که حریف نوشاد این کار را بهتر انجام داد.

وی افزود: در عین حال مربی و بازیکنان تیم که از قبل حسابی روی نوشاد باز نکرده بودند با مشاهده بازی خوب عالمیان به‌ویژه در ست دوم تحت تاثیر قرار گرفتند. اکثر کارشناسان و مربیان و حتی بازیکنان حاضر که ستاره‌ها هستند بر این عقیده بودند که نوشاد مسابقه و حضور خارجی کم دارد. بازیکنانی مثل چونگ چیه یوان از چین تایپه که در اروپا بازی می‌کند به شدت توصیه می‌کرد که نوشاد باید در اروپا به میدان برود.

سرپرست تیم تنیس روی میز منتخب آسیا در پایان گفت: در مشورتی که با مربی چینی تیم منتخب آسیا داشتم با توجه به شرایط سخت مسابقه دوم سعی کردیم پیش از آن دیدار به نوشاد استراحت دهیم تا ان‌شاالله بتواند بازی بهتری ارائه دهد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon