سرمایه‌گذاران کشور نگران رفت و آمد هیئت‌های خارجی نباشند

سرمایه‌گذاران کشور نگران رفت و آمد هیئت‌های خارجی نباشند

خبرگزاری تسنیم: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: این قول و اطمینان را به سرمایه‌گذاران می‌دهیم که تمام تلاش ما در جهت رشد شکوفایی صنعت و تولید باشد و در این بین رفت و آمد هیئت‌های خارجی به کشور نباید سرمایه‌گذاران را نگران کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، اسماعیل جبارزاده، شامگاه شنبه در همایش تجلیل از صنعتگران نمونه آذربایجان شرقی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران در سرلوحه عملکرد ما قرار دارد و هیچ مانع جدیدی بر سر راه تولید قرار نمی‌دهیم.

وی با اشاره به ایجاد فضای مناسب کسب و کار در سطح استان و حمایت کامل مدیران دولتی از سرمایه‌گذاران گفت: در استان آذربایجان شرقی مشکل زمین برای فعالیت سرمایه‌گذاران وجود ندارد و امکانات زیربنایی مناسبی در این مورد تدارک دیده شده است و ما آماده تکمیل زیرساخت‌ها پس از لغو تحریم‌ها هستیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: این قول و اطمینان را به سرمایه‌گذاران می‌دهیم که تمام تلاش ما در جهت رشد شکوفایی صنعت و تولید باشد و در این بین رفت و آمد شرکت‌ها بزرگ دنیا به کشور نباید سرمایه‌گذاران را نگران کند.

جبارزاده ادامه داد: شرکت‌های سرمایه‌گذاری خارجی تکمیل کننده حلقه تولید خواهند بود و ما از توان این شرکت‌ها در بخش‌هایی که سرمایه‌گذار داخلی توان سرمایه‌گذاری را ندارد برای مثال در بخش برق استفاده خواهیم کرد.

وی استفاده از تجارب تمامی کارشناسان داخلی و خارجی را برای دوران پسا تحریم ضروری دانست و گفت: باید تمامی صاحب‌نظران و کارشناسان داخلی و خارجی برای برنامه‌ریزی برای آینده به‌کار گرفته شوند.

استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان مطمئن باشند که ما مقید به اجرای قانون هستیم و قانون را بند به بند به‌صورت دقیق در مورد فعالیت‌های اقتصادی اجرا می‌کنیم.

جبارزاده، خاطرنشان کرد: صنعت‌کاران و تولیدکنندگان کشور ما در برهه‌های سخت اقتصادی نشان داده‌اند که همچون سربازان خط مقدم جنگ تحمیلی مشکلات را بر دوش کشیده و واحدهای تولیدی را سرپا نگه داشته‌اند و اجرشان همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon