دین‌مداری و ولایت‌مداری در سایه استکبارستیزی معنا پیدا می‌کند

دین‌مداری و ولایت‌مداری در سایه استکبارستیزی معنا پیدا می‌کند

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: دین‌مداری و ولایت‌مداری در سایه استکبارستیزی معنا پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، آیت‌الله صفایی بوشهری در اردوی راهبردی خط امام دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور در اردوگاه امام رضا(ع)، اظهار داشت: با نرم خویی و رحمت و عطوفت با دشمنان اسلام درهای شهادت به روی کسی باز نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه نخستین پیام شهیدان برای ما «دین‌مداری» است، گفت: شهیدان به ما نشان دادند که اگر می‌خواهیم به کمال فرا دنیایی برسیم، باید دین‌مدار باشیم و براساس اسلام و مکتب اهل بیت(ع) قدم برداریم بنابراین اگر هر کاری برخلاف این عرف انجام دهیم، خارج از منظومه است که بسیار ظلمانی و تاریک است.

وی «ولایت‌مداری» را دومین درس بزرگ شهدا برای مردم دانست و افزود: اگر می‌خواهیم در مسیر صعود قرار بگیریم و در این مسیر به مسلک برسیم، باید ولایت‌‌مدار باشیم و ولایت الهی و علوی و فقهی در زمان غیبت را رعایت کنیم.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: جهاد گری به عنوان سومین درس شهدا قطعاً می‎تواند تحولاتی را ایجاد کند اما به‌شرطی که در این مسیر کسی از حرکت باز نماند، زیرا کمال انسانی در جهاد است بنابراین جهاد یک مسیر برای رسیدن به کمال انسانی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر چهارمین و مهمترین پیام شهدا را برای مردم استکبارستیزی عنوان و تاکید کرد: به هیچ عنوان در این مسیر موفقیتی با تعامل و نرم خوبیی و همدستی با استکبار به دست نمی‎آید. با هم‌اندیشی و همگرایی و همراهی جهان استکبار راه کمال شهادت باز نمی‌شود بنابراین تنها راه برای گشودن این درب استکبار ستیزی است.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: قطعا اگر استکبار ستیزی نباشد ما شاهد آن خواهیم بود که ولایت مداری، دین مداری و جهاد گری هیچکدام معنی نخواهند داشت بدین جهت است که استکبارستیزی یک عمل مهم در عرفان عملی به شمار می‌آید زیرا نمی‌توان با شیطان دوست شد و با آن همگرایی و همراهی کرد.

وی اضافه کرد: امروزه دشمن با سلاح تبلیغات به این کشور هجمه آورده ‌بنابراین ما هستیم که باید در مقابل کشورهایی همچون انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی صف‌آرایی کنیم چراکه عقیده داریم این‌ها دشمنان اصلی این نظام هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر در خاتمه خاطرنشان کرد: پیام شهدا از عرش به تمامی مسلمانان جهان این پیام است که راه دین‌مداری، ولایت‌مداری و استکبار‌ستیزی و جهادگری است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon