اختلاف میان امت‌های اسلامی به اسم مذهب، نقشه شوم صهیونیست ها است


اختلاف میان امت‌های اسلامی به اسم مذهب، نقشه شوم صهیونیست ها است

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله اعرافی گفت: ایجاد اختلاف میان امت‌های اسلامی به اسم مذهب از جمله اهداف صهیونیست‌ها است و به جای اینکه خودشان هزینه کنند با نقشه‌های شوم خود، مسلمانان را به جان یکدیگر می‌اندازند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی پیش از ظهر امروز در نهمین اجلاسیه سراسری مدیران و نمایندگان المصطفی که در سالن اجلاسیه جامعه المصطفی برگزار شد، اظهار داشت: برای موفقیت باید از آرزوهای مادی خویش دست بکشیم تا به آرمان‌های بزرگ معنوی و الهی دست پیدا کنیم، زندگی مادی انسان را از رسیدن به موفقیت دور می‌کند.

رئیس جامعه المصطفی با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر الهی افزود: آرمان مادی، ما را از رسیدن به کسب رضایت الهی دور و تقوا ما را به خداوند نزدیک می‌کند، باید تلاش کنیم تقوا را اولویت کارهای خویش قرار دهیم.

آیت الله اعرافی بیان کرد: دنیا محل سختی و دگرگونی و در نهایت عبرت‌ها است، دنیا ناپایدار و محل سختی و مشکلات است، این عالم فنا و از بین رفتنی است و زندگی‌مان به‌صورت دائم زیر و رو می‌شود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه قدرت‌های عالم به‌نقطه مطلوب نمی‌رسند، عنوان کرد: این دنیا محل عبرت است و ما باید از آن عبرت بگیریم و به وسیله آن زندگی خوبی را برای خویش بسازیم، همه انسان‌ها باید در برابر تیرهای مادی مقاوم باشند و هوشیار باشیم و پیش از آن که تیرهای بلا و مرگ به سوی ما نیامده، در مسیر کسب رضایت الهی گام برداریم.

وی با بیان اینکه باید در برابر چالش‌های درونی زندگی خویش ایستادگی داشته باشیم، اظهار داشت: ما در معرض انواع چالش‌های بیرونی و درونی هستیم اما مهم تر از آن چالش‌های درونی است که در ما وجود دارد، انسان‌های بزرگ و روح‌های متعالی در برابر همه چالش‌ها مقاوم هستند و پایدار می‌مانند.

رئیس جامعه المصطفی با اشاره به اهداف برگزاری نهمین اجلاسیه جامعه المصطفی افزود: امروز ما به عنوان گروه جامعه المصطفی گرد هم آمده‌ایم که این نشست برای تجدید میثاق مان با امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا و ایجاد همبستگی میان حوزیان است.

آیت الله اعرافی با اشاره به اقدامات دشمن برای مقابله با ملت‌های اسلامی بیان کرد: در میان همه توطئه‌هایی که برای مقابله با امت اسلامی وجود دارد نیازمند برنامه ریزی هستیم، هیچ چیزی همانند اختلافات مذهبی که در پوشش شعارهای دینی وجود دارد، نمی‌تواند برای امت اسلامی ‌چالش برانگیز باشد.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: ایجاد اختلاف میان امت‌های اسلامی به اسم مذهب از جمله اهداف صهیونیست است و به جای این که خودشان هزینه کنند با نقشه‌های شوم خود، مسلمانان را به جان یکدیگر می‌اندازند.

امام جمعه قم با اشاره به اهداف مرکز جامعه المصطفی در جهان اسلام تصریح کرد: جامعه المصطفی تلاش می‌کند اندیشه اهل بیت (ع) را در جهان نشر دهد و همه عالم از این اندیشه بهره‌مند شوند، هدف دیگر ‌این است که امت اسلام به وحدت مطلوب دست پیدا کند.

وی اظهار داشت: جامعه المصطفی ضمن اینکه پرچم نشر سیره اهل بیت (ع) را به دوش می‌کشد، تلاش می‌کند که اسلام را در سراسر عالم گسترش دهد، ما باید دین را در جهان اسلام جا بیندازیم که جامعه المصطفی در کنار تربیت پیروان اهل بیت (ع) تلاش می‌کند تا عالمانی با اندیشه وحدت میان امت‌های اسلامی تربیت کند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon