تجمع مردم واشنگتن در اعتراض به خدمات بیمه سلامت+عکس

تجمع مردم واشنگتن در اعتراض به خدمات بیمه سلامت+عکس

خبرگزاری تسنیم: شماری از مردم آمریکا با انتقاد به وضعیت نامناسب بیمه سلامت در این کشور بخصوص برای بازنشسته‌ها تجمعی اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم در آمریکا، تعدادی از مردم آمریکا روز گذشته (شنبه) در اعتراض به عدم وجود بیمه سلامت برای تمام بازنشسته‌ها در واشنگتن تجمعی اعتراضی برگزار کردند. این افراد با سر دادن شعارهایی مانند "بیمه سلامتی برای همه یک حق است" "آزادی بدون بیمه سلامت امکان ندارد" و "مرگ 45 هزا نفر بدون بیمه سلامتی" خواستار توجه مقامات آمریکایی به وضعیت نامناسب تعداد زیادی از بازنشسته‌های این کشور شدند.

چندین پزشک حاضر در این تجمع با اشاره به سیاستهای غیراخلاقی شرکتهای بیمه و داروسازی در آمریکا و کنترل آنها بر نمایندگان و سناتورهای آمریکایی اعلام کردند چنین نهادهایی از تصویب قوانینی که تهدیدی برای منافع این شرکتها باشد ممانعت می‌کنند.

پزشک دیگری با انتقاد از وضعیت پوشش بیمه‌ها در آمریکا آن را اسفناک خواند و گفت: به عنوان یک دکتر برای من بسیار سخت است برای بیماری که دارای بیمه است اما درواقع خدمات مناسبی توسط آن ارائه نمی‌شود کاری انجام دهم. در این کشور بیش از یک میلیون نفر اعلام ورشکستگی می‌کنند که 60 درصد از آنها به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه‌های بیمارستانی مجبور به فروش خون خود می‌شوند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان