کتاب آموزش روخوانی قرآن‌کریم در زنجان تالیف شد


کتاب آموزش روخوانی قرآن‌کریم در زنجان تالیف شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر دارالقرآن کریم زنجان به اقدامات انجام شده برای بومی‌سازی فعالیت‌های قرآنی در زنجان اشاره کرد و گفت: نخستین کتاب آموزش روخوانی قرآن کریم با عنوان «اقراء ۱» در زنجان تالیف شد.

ولی‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: کتاب آموزش روخوانی قرآن کریم با عنوان اقراء یک ویژه قرآن آموزان دوره ابتدایی است که جلد دوم این کتاب نیز در آینده منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ماحصل آموخته‌ها و تجارب اساتید قرآنی دارالقرآن کریم استان زنجان در قالب کتاب منتشر می‌شود، عنوان کرد: نخستین کتاب آموزش روخوانی قرآن کریم تألیف شده است. 

مدیر دارالقرآن کریم زنجان خاطرنشان کرد: دارالقرآن الکریم زنجان به عنوان یکی از موسسات قرآنی فعالیت‌های خود را در حوزه تبلیغ، ترویج و آموزش‌های عمومی و تخصصی خود را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های دهه چهارم دارالقرآن در راستای بومی سازی برنامه‌های فرهنگی و قرآنی انجام می‌شود، گفت: شورای تألیف دارالقرآن زنجان در خرداد ماه سال 93 راه اندازی شده است.

رحیمی عنوان کرد: آموزش ساده و روان با رعایت اصول فنی آموزش روخوانی، تاکید بر حفظ قرآن کریم، تاکید بر آموزش مسائل تربیتی با روشی نوین و انجام کارورزی‌های عملی برای تمرین هرچه بیشتر از شاخصه‌های کتاب تالیف شده است.

وی به انتشار آثار مختلف در عرصه فعالیت‌های قرآنی توسط اساتید مؤسسه دارالقرآن کریم اشاره کرد و گفت: در چند ماه آینده کتاب خلاصه شده قاموس قرآن کریم که به همت محمدمسعود اسماعیلی نگارش شده است پس از ویراستاری فنی چاپ، منتشر می‌شود.

مدیر دارالقرآن الکریم زنجان بیان کرد: اصغر قرجه‌لو، یوسف قنبری، سیدرضا حسینی، مرتضی طالقانی و خدیجه بیگدلی و مقدسه فتحی از مؤلفان کتاب آموزش روخوانی قرآن کریم هستند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon