جزییات برچسب‌های جدید محصولات آرایشی و بهداشتی+توصیه‌ها

جزییات برچسب‌های جدید محصولات آرایشی و بهداشتی+توصیه‌ها

خبرگزاری تسنیم: معاون نظارت و ارزیابی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی غذا و دارو گفت: برچسب‌های جدید اصالت به تمامی معاونت‌های غذا و دارو سراسر کشور ارسال شده است که باید که این برچسب‌های جدید بر روی محصولات درج شود.

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، مصطفی اسماعیلی، اظهار کرد: مصرف کنندگان محصولات آرایشی موقع خرید محصولات ارایشی حتماً به برچسب اصالت و مجوز بهداشتی آن توجه کنند.

وی در ادامه با توصیه به مصرف کنندگان برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از فروشگاه‌های معتبراز جمله داروخانه‌ها عنوان کرد: محصولات تولید داخل دارای پروانه ساخت هستند که علاوه بر آن باید تمامی مجوزها را نیز داشته باشند که بر روی محصولات درج می‌شود.

اسماعیلی ادامه داد: محصولات وارداتی نیز باید دارای برچسب اصالت باشند که بر اساس این برچسب‌ها محصولات را می توانند رهگیری کنند.

معاون نظارت و ارزیابی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: برچسب‌های جدید نیز توسط ریاست سازمان به تمامی معاونت‌های غذا و دارو سراسر کشور ارسال شده است که باید که این برچسب‌های جدید بر روی محصولات درج شود.

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: برچسب‌های جدید در مورخه 24 تیرماه سالجاری به صورت رسمی توسط ریاست سازمان غذا و دارو به معاونت‌های غذا و دارو سراسر کشور ارسال شده است و از بهمن ماه سال گذشته نیز در نظام رهگیری و ردیابی فراورده‌های سلامت محور شروع شده است و به بانک اطلاعاتی متمرکز سازمان غذا و دارو متصل و قابل پیگیری است. این برچسب‌ها می‌بایست خوانا، با کیفیت، غیر قابل جدا شدن و در محل مناسب روی جعبه نصب شده باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon