نیمی از اراضی طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین تملک شد


نیمی از اراضی طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین تملک شد

خبرگزاری تسنیم: نایب‌ رئیس شورای شهر قزوین گفت: با اقداماتی که تاکنون صورت گرفت، در فاز نخست طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین بیش از ۵۰ درصد اراضی مربوطه تملک شد.

علی فرخزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: در حال حاضر طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین به کندی پیش می‌رود که باید هرچه سریع‌تر به مشکلات مربوط به این طرح رسیدگی شود.

وی با بیان این موضوع که طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین در دستور کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار دارد، بیان کرد: برای اجرایی کردن این طرح دستگاه‌های اجرایی مختلفی به این بخش ورود پیدا کرده‌اند و استانداری قزوین نیز به صورت منسجم در این زمینه حضور پیدا کرده و پیگیری‌‌های لازم را انجام می‌دهد.

نایب‌رئیس شورای شهر قزوین با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی دیگری نیز برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند، تصریح کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و شهرداری قزوین دستگاه‌های اجرایی هستند که برای اجرای این طرح اقدامات مختلفی انجام می‌دهد.

فرخزاد در رابطه با اینکه اجرای طرح توسعه امامزاده حسین(ع) به دو فاز تقسیم شده است، عنوان کرد: در حال حاضر فاز اول این طرح 50 درصد تملک شده است.

وی اظهار کرد: به دلیل اینکه برای اجرای طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین چندین دستگاه‌های اجرایی مختلف ورود پیدا کرده‌اند، این طرح تاکنون پیشرفت چندانی نداشته و اجرای آن با مشکلاتی روبه‌رو است.

نایب‌رئیس شورای شهر قزوین با اشاره به اینکه پروژه تملک هادی‌آباد این شهر متوقف شده است، خاطرنشان کرد: مردمی که در این مناطق زندگی می‌کنند با مشکلات مالی روبه‌رو هستند و همین امر موجب شده که برای تملک این مناطق با معضلاتی مواجه شویم.

فرخزاد با بیان این موضوع که متراژ خانه‌های منطقه مسکونی هادی‌آباد قزوین بین 50 تا 70 متر است، ابراز کرد: به دلیل اینکه این منازل مسکونی با کمبود متراژ مواجه هستند و اگر این منازل تملک شود آن‌ها نمی‌توانند خانه جدیدی را برای خود تهیه کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon