زیرساخت‌های قرآنی و مذهبی استان بوشهر تقویت می‌شود


زیرساخت‌های قرآنی و مذهبی استان بوشهر تقویت می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه زیرساخت‌های قرآنی و مذهبی استان بوشهر تقویت می‌شود گفت: بصیرت، هوشیاری، تیزبینی، تقوا و اخلاص زیرساخت تقوا است که این مهم سبب نصرت الهی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناوه، سردار فتح الله جمیری ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان گناوه با بیان اینکه نصرت الهی همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی است اظهار داشت: نصرت الهی در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی خداوند به ما اعطا کرده است که باید شکرگزار این مهم باشیم.

وی با تاکید بر تقویت بینه دینی و مذهبی افزود: زیرساخت موفقیت انسان و رسیدن به رشد وکمال ارتباط قلبی با خدا است که دراین حوزه باید دارای زیرساخت های قرآنی و مذهبی باشیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه نصرت الهی نصیب تمام مسلمانان می‌شود تصریح کرد: مسلمانان لبنان، سوریه، عراق، یمن و فلسطین این نصرت الهی را به عینه دیده‌اند چراکه اعتقاد قلبی به خداوند تبارک و تعالی دارند که زیرساخت آن داشتن تقوای الهی است.

جمیری اقامه نماز، پرداخت زکات، و اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی ازمنکر را نشانه تقوای الهی دانست و افزود: انسان‌هایی که این اصول در وجودشان باشد دارای تقوا می‌شوند که نصرت الهی شامل حال آنان می‌شود.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای دستیابی به نصرت الهی افزود: تقویت بصیرت، هوشیاری، تیزبینی، تقوا و اخلاص  زیرساخت تقوا است که این مهم سبب نصرت الهی می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر حفظ نظام اسلامی را یکی از مهم‌ترین راه‌های رسیدن به نصرت الهی دانست و بیان کرد: برای نگهداری نظام و ارزش‌های اسلامی نیاز به بصیرت، هوشیاری ، تیزبینی، تقوا و اخلاص  است.

جمیری با تاکید بر توجه به منویات ولایت فقیه افزود:  تقویت بنیه تقوایی و توجه به منویات ولایت مهم‌ترین موضوع در حفظ نظام اسلامی است که زمینه‌ساز نصرت الهی است.

وی با بیان اینکه ولایتمداری و بصیرت در بسیج، سپاه و جامعه امروز نهادینه شده خاطرنشان کرد: موفقیت و دستیابی به نصرت الهی نهاد بسیج و سپاه در عرصه‌های دشمن ستیزی به سبب نهادینه شدن اصول مهم تقوای الهی است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه بسیج و سپاه در حفظ و صیانت از انقلاب نقش مهم و تاثیرگذاری داشته است تاکید کرد: سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس، تهدیدات سخت دشمن، طرح‌های امنیتی، مقابله با دشمنان و متجاوزان نقش مهمی داشته است که در این عرصه‌ها به سبب ولایت‌مداری مطلق سربلند بیرون آمده است.

جمیری با اشاره به وجود امنیت مطلق در کشور افزود: امنیت حاکم در کشور و در استان بوشهر در هیچکدام از کشورهای منطقه وجود ندارد و این مهم به سبب حضور مقتدرانه بسیج و سپاه، ارتش و مردم بدست آمده است.

وی ضمن معرفی سرهنگ یاسین اکبا به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان گناوه  از خدمات سرهنگ علیرضا غریبی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon