کاشانی: نباید اجازه دهیم میکروب وارد تیم ما شود

کاشانی: نباید اجازه دهیم میکروب وارد تیم ما شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر ما به معنای واقعی یک تیم هستیم و نباید اجازه دهیم میکروب وارد تیم ما شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جعفر کاشانی در خصوص اینکه آیا جلسه هیئت مدیره برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه هیئت مدیره که نباید اینجا برگزار شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در مورد اسپانسر صحبت کرده‌اید، خاطرنشان کرد: همان طور که پدر و مادرها درباره معیشت فرزندان‌شان صحبت می‌کنند، ما هم در مورد اسپانسر هر روز صحبت می‌کنیم. اسپانسر باشگاه انتخاب شده و منتظریم تا اعلام شود، بنابراین هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد. 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا صحبت‌هایی در مورد برکناری عبدی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح شده، گفت: من نمی‌دانم شما بر چه اساسی چنین مطالبی را مطرح می‌کنید. این صحبت‌ها صحت ندارد. ما جلسه‌ای با رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس داشتیم و مسائل انضباطی را بررسی کرده و آیین نامه خوبی را برای تیم پرسپولیس درنظر گرفته‌ایم چون ما هنوز تبدیل به یک باشگاه نشده‌ایم و فقط یک تیم هستیم.

کاشانی درمورد دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده گفت: بازیکنان ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و اگر داور محبت می‌کرد و پنالتی ما را می‌گرفت یا توپی که بازیکن ما به تیر دروازه زد، تبدیل به گل می‌شد ما برنده میدان بودیم.

وی تأکید کرد: در حال حاضر ما به معنای واقعی یک تیم هستیم و نباید اجازه دهیم میکروب وارد تیم ما شود. ما باید تبدیل به باشگاه شویم چون اگر این اتفاق بیفتد دیگر شما در کوچه و خیابان از من مصاحبه نمی‌گیرید و در محلی مشخص شده در باشگاه با شما صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon