ایران یکی از جذاب ترین بازارهای هتل داری منطقه خواهد شد

ایران یکی از جذاب ترین بازارهای هتل داری منطقه خواهد شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس هتل های زنجیره ای کریستال هتلز امارات گفت، معتقد است ایران یکی از جذاب ترین بازارهای توسعه هتل داری منطقه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری عربین بیزنس، رئیس هتل های زنجیره ای کریستال هتلز امارات گفت، معتقد است ایران یکی از جذاب ترین بازارهای توسعه هتل داری منطقه خواهد شد.
پیتر بلکبرن، رئیس و مدیر عامل کریستال هتلز، گفت، با توجه به هدف گذاری بلند پروازانه ایران برای دستیابی به 20 میلیون گردشگر در سال تا سال 2025، یعنی افزایش 5 برابری تعداد گردشگر، این شرکت به دنبال شراکت با شرکت های داخلی خواهد بود تا حضور خود در بازار گردشگری ایران را توسعه دهد.
وی افزود: «صحبت هایی (از سوی مقامات ایرانی) در مورد سرمایه گذاری 185 میلیارد دلاری در پروژه های نفت و گاز و همچنین توسعه بیشتر صنایع فلزات و خودروسازی کشور صورت گرفته در حالی که حجم کلی مبادلات تجاری مطمئنا افزایش خواهد یافت و موجب رشد قابل توجه در منطقه و دوبی به عنوان یک قطب مهم خواهد شد.»
ایران شاهد حضور پرتعداد هیئت های تجاری در این کشور بوده است و این موجب پررنگ شدن کمبود مراکز اقامتی در تهران شده که دارای 100 هتل است که بسیاری از آنها نیاز به بازسازی دارند.
«مهمانداری در سال های اخیر رشد داشته و گردشگران خارجی انتظار دریافت سطح مشخصی از خدمات، محصولات و ارتباطات را دارند که در حال حاضر در ایران موجود نیست.»
«واردات خدمات اوپراتورهای باتجربه در زمینه هتل داری که در این حوزه از دانش لازم برخوردارند بخش هتلداری ایران را قادر خواهد ساخت تا در کوتاه مدت خدمات خود را ارتقا ببخشد و این در شرایطی است که ما شاهد نقشی در این زمینه برای کریستال هتلز هستیم که در حال کار با شرکایی در ایران است.»
گروه هتل های زنجیره ای کریستال دارای هتل هایی در کشورهای عراق، لبنان و امارات است. این شرکت هتل های دیگری نیز در دست ساخت دارد. ماکراتی نیز برای دایر کردن شعب کریستال هتلز در عربستان، کردستان عراق و ترکیه در جریان است.
«علاوه بر جذابیت ایران برای هیئت های تجاری، تقاضای قابل توجهی هم برای سفر گردشگران خارجی به این کشور وجود دارد و ما می توانیم شاهد رشد پتانسیل ها در تمام بخش ها در این کشور باشیم و از انگیزه های مالی جدید و تغییر چهره ایران در بازارهای جهانی بهره ببریم.»
انتهای پیام/ 1

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه