مدیر امور شعب بانک ملی استان سمنان معرفی شد


مدیر امور شعب بانک ملی استان سمنان معرفی شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر امور شعب بانک ملی استان سمنان با حضور عضو هیئت‌مدیره بانک ملی ایران و استاندار سمنان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، در این مراسم که عصر امروز در سالن بانک ملی بلوار 17 شهریور با حضور عضو هیئت‌مدیره بانک ملی ایران، استاندار سمنان، روسای بانک ملی استان و برخی مدیران اجرایی استان برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات علیرضا کلانتری، حسن مونسان به‌عنوان مدیر جدید امور شعب بانک ملی استان سمنان معرفی شد.

مونسان در این جلسه با اشاره به سیاست‌های بانک ملی در استان سمنان گفت: حمایت از تولید رویکرد مهم بانک ملی در استان سمنان خواهد بود.

وی افزود: بخش تولید باید از سوی بانک‌ها موردحمایت قرارگرفته و بانک ملی ایران این موضوع را موردتوجه خود داده است.

مدیر امور شعب بانک ملی استان سمنان با اشاره به لزوم تعامل بیشتر صنایع با سیستم بانکی خاطرنشان کرد: بانک ملی در استان سمنان سیاست‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید را مبنی بر فعال‌سازی و احیاء واحدهای تولیدی در حد توان خود با جدیت دنبال می‌کند.

مونسان با اشاره به اقدامات گذشته در راستای حمایت از بخش تولید و لزوم توجه به دغدغه‌های تولید کنندگان، از تشکیل شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی به عنوان راهکاری مناسب در راستای آسیب شناسی این واحدهای نام بردو افزود: بانک ملی ایران در استان سمنان با سیاست‌های دولت تدبیر و امید در استان سمنان همراه بوده و از آن حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon