سیامند رحمان: در ریو وزنه ۳۰۰ کیلوگرم را مهار می‌کنم

سیامند رحمان: در ریو وزنه 300 کیلوگرم را مهار می‌کنم

خبرگزاری تسنیم: قوی‌ترین وزنه‌بردار معلولان جهان قول داد که در مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو قطعاً وزنه ۳۰۰ کیلوگرمی را مهار خواهد کرد.

سیامند رحمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مسابقات وزنه‌برداری معلولان قهرمانی آسیا اظهار داشت: همه رقبا به جز وزنه‌برداران مصری و عراقی حضور داشتند و این نشان دهنده سطح بالای رقابت‌ها بود. من در همان حرکت اول طلایم را قطعی کردم و در حرکت‌های دوم و سوم تلاش کردم رکور جهان را جابه‌جا کنم که عنایت خدا شامل حالم شد و موفق به انجام این کار شدم.

وی با بیان اینکه تاکنون به تعداد طلاهایش فکر نکرده است، ادامه داد: شاید فکر کردن به این مسائل خوب باشد اما سعی می‌کنم خیلی روی این چیزها تمرکز نداشته باشم. در واقع فقط به بلند کردن وزنه‌ها فکر می‌کنم و تلاشم بر این است که هر بار بتوانم رکورد بهتری را از خودم بر جا بگذارم.

قوی‌ترین وزنه‌بردار معلولان جهان در پاسخ به این سوال که چرا رکورد 300 کیلوگرمی را ثبت نکرد؟ گفت: توان این را داشتم که به این وزنه برسم اما مربیان صلاح ندانستند این کار را در زمان فعلی انجام دهم. قرار بر این شد که در پارالمپیک به وزن 300 کیلویی حمله کنم و یک رکورد تاریخی را به ثبت برسانم.

رحمان در خصوص استقبال مسئولان و عدم حضور مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در فرودگاه امام خمینی (ره) عنوان کرد: هرکسی که به فرودگاه آمده بود، قدمش را روی چشم ما گذاشته بود. نمی‌خواهم از آنهایی که نیامده بودند گلایه کنم، چون هدف خوشحال کردن مردم است، نه مسئولان. امیدوارم در پارالمپیک بتوانم جواب خوبی به دعای خیر مردم بدهم.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon