وزارت علوم بر انجام رویه غلط پیشین در پرونده بورسیه‌ها اصرار دارد

وزارت علوم بر انجام رویه غلط پیشین در پرونده بورسیه‌ها اصرار دارد

خبرگزاری تسنیم: یکی از دانشجویان بورسیه با اشاره به گذشت ۴۰ روز از ابلاغ رای کمیسیون اصل ۹۰ به وزارت علوم گفت: وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان همچنان بر انجام رویه‌های غلط خود در این زمینه اصرار دارند.

یکی از دانشجویان بورسیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم درباره روند بررسی پرونده بورسیه‌ها گفت: با گذشت بیش از 40 روز از ابلاغ رای کمیسیون اصل 90 به وزارت علوم و 20 روز از فرمایشات مقام معظم رهبری، تاکنون هیچ اقدام عملی از جانب وزارت علوم درباره رفع مشکلات دانشجویان بورسیه مشاهده نمی‌شود و همچنان وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان بر انجام رویه‌های غلط خود در این زمینه اصرار دارند.

وی افزود: کارکنان سازمان امور دانشجویان با برخوردهای زشت و زننده به دانشجویان بورسیه بی‌احترامی می‌کنند.

این دانشجوی بورسیه با اشاره به انتشار اخباری از سوی برخی از نمایندگان مجلس طی روزهای گذشته به نقل از وزیر علوم مبنی بر تعلیق برخی از عوامل کارشکن در پرونده بورسیه ها گفت: جای است چرا این اخبار از سوی مسئولان وزارت علوم اعلام و یا تایید نمی‌شود و چرا مسئولان وزارت علوم از روند بررسی پرونده بورسیه‌ها هیچ گونه خبری را رسما اعلام نمی‌کنند.

وی مطالبه دانشجویان بورسیه را برخود قاطع با عوامل اصلی مطرح کننده بحث "بورسیه‌های غیر قانونی" دانست و گفت: این افراد با طرح این عبارت در فضای علمی کشور، زندگی و آینده بسیار از نخبگان را در معرض آسیب قرار دادند. برخی از مسئولان و کارشناسان سازمان امور دانشجویان در این زمینه نقش صدرصدی دارند و همچنان بر سر کار هستند و با رفتارهای نادرست دنبال تامین منافع خود هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon