بسته‌های حمایتی به افراد خسارت‌دیده در حادثه سیل سیجان ارائه شد


بسته‌های حمایتی به افراد خسارت‌دیده در حادثه سیل سیجان ارائه شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه بسته‌های حمایتی به افرادی که در حادثه سیل خسارت دیده‌اند ارائه شد، گفت: خانواده‌‌هایی که در حادثه سیل سیجان خسارت دیده‌اند تحت کمک‌های حمایتی سپاه استان البرز قرار می‌گیرند.

سردار علی استادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به حضور خود در مناطق سیل‌زده روستای سیجان، اظهار داشت: لازم دیدیم که با حضور خود در این روستا به بسیجیان حاضر در این مناطق کمک‌های لازم را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه بسیجیان پس از وقوع سیل در روستای سیجان به این روستا اعزام شدند، بیان کرد: چندین گروه‌ از بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند و فعالیت‌های خود را دنبال می‌کنند.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه لازم بود فعالیت این گروه‌ها به صورت سازمان یافته‌تری ادامه یابد، متذکر شد: با کمک‌هایی که انجام شد به دنبال تسهیل اقدامات نیروهای جهادی هستیم.

وی افزود: در حال حاضر 120 بسیجی در روستای سیجان به ارائه خدمت به مردم حضور دارند.

استادحسینی با بیان اینکه در روستای سیل‌زده سیجان سایر نهادها اقدامات لازم را انجام می‌دهند، گفت: نیروی انسانی و بسیجیان برای انجام بهتر فعالیت‌ها مسئولیت‌هایی را بر عهده دارند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه سازمان بسیج محلات، بسیج دانشجویی و بسیج خواهران سپاه استان البرز آماده خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده البرز هستند، اظهار داشت: هر زمانی که نیروی کار لازم باشد، بسیجیان در این مناطق حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه سپاه استان البرز بسته‌های حمایتی و کمکی را برای ارائه به افرادی که در حادثه سیل خسارت دیده‌اند تهیه کرده است، بیان کرد: خانواده‌‌هایی که در حادثه سیل سیجان خسارت دیده‌اند تحت کمک‌های حمایتی سپاه استان البرز قرار می‌گیرند.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به یکی از وسایل مکانیکی که در روستای سیجان وجود داشت ولی دچار مشکل شده بود، متذکر شد: شرایط انتقال آن دستگاه برای تعمیر به استان یزد را فراهم کردیم.

استادحسینی با بیان اینکه سپاه استان البرز هر کمکی را که بتواند، به مردم سیل‌زده ارائه می‌دهد، گفت: برای بازسازی مناطق سیل‌زده نیاز به پشتیبانی دولت است که البته در حال حاضر دستگاه‌های دولتی فعالیت‌های خود را به خوبی در این روستا انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی باید نهادهای دولتی کارهای اساسی انجام دهند، اظهار داشت: احتمال وقوع سیل در این منطقه بازهم وجود دارد و باید مسیر سیل از بالا تغییر یابد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon