جناح‌های سیاسی در قزوین تقوا را ملاک عمل خود قرار دهند


جناح‌های سیاسی در قزوین تقوا را ملاک عمل خود قرار دهند

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: در صورتی که جناح‌های سیاسی بدون اعتقاد و عمل به اصول و مبادی اسلامی، ادعای اصلاح‌طلبی و اصولگرایی کنند حرف بدون پشتوانه‌ای زده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز در همایش فرمانداران و بخشداران استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: چندین اصل مهم در زندگی ما وجود دارد که اگر آن‌ها را در متن زندی خود قرار ندهیم با قرآن محشور نمی‌شویم.

وی افزود: در صورتی که انسان‌ها بدون اعتقاد و عمل به این اصول، ادعای اصلاح‌طلبی و اصولگرایی کنند حرف بدون پشتوانه‌ای زده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: اصل نخست که در زندگی اسنان‌ها تاثیرگذار است اصل ایمان و اعتقاد است که باید همواره در درجات مختلف زندگی انسان‌ها به ویژه مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ایمان علائم و نشانه‌های مختلفی دارد خاطرنشان کرد: در صورتی انسان می‌تواند موفقیت‌های لازم را کسب کند که براساس باورهای عمیق اعتقادی به سمت آیه‌های قرآن و روایان اهل بیت برود.

عابدینی با اشاره به اینکه دومین اصلی که باید انسان‌ها باید در انجام امورات مختلف به آن توجه کنند اصل تقوا است، گفت: تقوا به دو دسته حفط ریشه‌ها و رشته‌ها تقسیم می‌شود که رشته‌ها شامل ذکر، صله رحم، ارتباط با قرآن کریم و ارتباط با ولایت اهل بیت می‌شود.

وی افزود: تقوا در زندگی انسان سبب روشن‌بینی، رشد و شکوفایی عقل می‌شود و اگر اهل تقوا باشیم خدواند به ما حق بینش در مسائل مختلف را می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: هر ذره‌ای که در مسیر تقوا قدم برداشته شود به همان اندازه خداوند نتیجه لازم را در زندگی ما نشان می‌دهد.

امام جمعه شهرستان قزوین بیان کرد: شایسته‌کاری، توانمندی، حریت و آزادگی، صداقت و راستی، عدالت‌خواهی، دنیاگریزی و امانت داری از دیگر اصل‌های مهمی است که انسان‌ها باید در زندگی خود به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon