۲۶۶ پروژه برق رسانی با اعتبار ۳ میلیارد تومان در تویسرکان اجرا می‌شود


266 پروژه برق رسانی با اعتبار 3 میلیارد تومان در تویسرکان اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر توزیع برق تویسرکان با تأکید بر کسب رتبه نخست این مدیریت در دو سال متوالی در زمینه کاهش تلفات، گفت: امسال۲۶۶ پروژه برق رسانی با اعتبار ۳ میلیارد تومان در تویسرکان اجرا می‌شود.

رضا جلیلوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان، اظهار داشت: تاکنون به دلیل کمبود نیرو و انرژی در سطح شهرستان خاموشی نبوده است و امیدواریم با همکاری مردم امسال نیز شاهد قطع برق در شهرستان نباشیم.

وی به اقدامات صورت گرفته در راستای مدیریت مصرف اشاره کرد و افزود: برگزاری جلسات متعدد با اقشار مختلف مردم ومسئولین و پیگیری بحث مدیریت مصرف در بخش کشاورزی و حضور در روستاها و مساجد روستاها از جمله این جلسات است.

جلیلوند با اشاره به انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه با کشاورزان که در صورت عدم مصرف برق در ساعات پیک مابقی مصرف رایگان حساب شود، اظهار کرد: جلساتی با مسئولین پایگاههای بسیج شهرستان، دهیاران روستاها و صنایع بزرگ شهرستان برگزار و راهکارهای استفاده بهینه از برق بیان گردید.

وی از حضور پرسنل و مدیریت توزیع برق در نماز جمعه و صحبت در خصوص راهکارهای مدیریت مصرف و همچنین پخش بیش از 1200برشور در بین نمازگزارن عید سعید فطر سخن گفت و افزود: میزان مصرف در امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تقریباً معادل سال گذشته بوده است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان با اشاره به 266 پروژه در دست اقدام در امسال گفت: 3میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در حال حاضر برای انجام این پروژه ها تخصیص داده شده که احتمال افزایش اعتبار نیز وجود دارد.

وی از طرح تعویض کنتورهای معیوب و فرسوده آنالوگ قدیمی به دیجیتالی خبر داد و افزود: این طرح در دست اقدام است که تا برج 7 باید 1300 کنتور را تعویض نماییم که تاکنون 600 کنتور عوض شده است.

جلیلوند تعمیرات خط 20 کیلوولت شرکت حمیل با اعتبار 50میلیون تومان و جایگزینی شبکه 20کیلوولت قدیمی به جدید را از دیگر اقدامات این مدیریت عنوان کرد و افزود: بهسازی و جابجایی شبکه برق مسیر جاده کنگاور در حال اجرا است.

وی از اجرای طرح مانور تعمیرات خط 20کیلوولت منطقه قلقلرود با حضور کلیه اکیپهای عملیاتی استانی خبر داد و افزود: حدود 100 میلیون تومان اعتبار برای این مهم گذاشته شده است.

جلیلوند از نصب ترانسهای جدید جهت اطلاح ضعف ولتاژ در خیابان فردوسی، منطقه عین آباد، روستاهای سوتلق، اشترمل، قلعه قاضی و هنرستان رجایی (تیمورآباد) خبر داد و افزود: پیش بینی شده 100کیلومتر از شبکه سیمی فرسوده نیز به کابل خود نگهدار تبدیل شود که تا کنون 10کیلومتر آن انجام شده و  در خیابانهای حافظ غربی، حافظ شرقی و خیابان شهدا نیز در دست اقدام است که این پروژهها در هفته دولت مورد بهرهبرداری و افتتاح قرار می‌گیرد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان خبر از اجرای بهسازی کامل شبکه توزیع برق روستای کهنوش با هدف کاهش تلفات و نوسازی شبکه با اعتبار 200 میلیون تومان داد و افزود: این مهم علاوه بر این که شبکه را بهسازی می‌کند یک کار تحقیقاتی و علمی است که تلفات قبل و بعد از اجرای پروژه بررسی می‌کند.

وی از طلب 4میلیارد تومانی این شرکت سخن گفت و افزود: تا کنون500 پرونده انشعاب غیرمجاز و بدهکار به مراجع قضایی  معرفی شده است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان با اشاره به اجرای طرح GIS به عنوان پایلوت در شهرستان تویسرکان گفت: این پروژه، شبکه موجود فشار ضعیف سطح شهر را به طور کامل به صورت فایل کامپیوتری در می‌آورد که آیتم‌های توزیع به صورت مونیتورینگ مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و در صورت بروز مشکل در شبکه مکان مشکل را مشخص می‌نماید.

وی با اشاره به مزیتهای این پروژه بیان کرد: اجرای این طرح کمک شایانی به کاهش زمان رفع خاموشیها، کاهش تلفات و وصول مطالبات می‌کند.

جلیلوند با تأکید بر اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی برای اجرای این پروژه تنها از توان نیروها استفاده شده است،  تصریح کرد: این پروژه در سال گذشته آغاز و اکنون مراحل پایانی را طی می‌کند و به زودی در تویسرکان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon