استان کرمانشاه رتبه نخست ثبت‌نام از تعاونی‌های برتر را کسب کرد

استان کرمانشاه رتبه نخست ثبت‌نام از تعاونی‌های برتر را کسب کرد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با ثبت نام از یک هزار و ۵۰۰ تعاونی رتبه نخست ثبت نام از تعاونی‌های برتر کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، داوود یاوری در جلسه ستاد اجرایی که امروز در کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به مهلت ثبت‌نام دهمین جشنواره تعاونی‌های برتر از یکم تا سی و یکم خرداد ماه اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام در این جشنواره تا تیر ماه ادامه داشت و سبب ثبت نام یک هزار و 500 تعاونی از استان کرمانشاه شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: تعداد قابل توجهی از تعاونی‌های استان در سامانه ثبت‌نام دهمین جشنواره تعاونی‌های برتر ثبت نام و مدارک لازم را ارائه کرده‌اند شانس انتخاب برای حضور در جشنواره ملی را نیز دارند.

وی پیرامون محورهای جشنواره تعاونی‌های برتر گفت: کارآفرینی و ایجاد اشتغال، صادرات و ارزآوری، کمک به توسعه منطقه‌ای، کمک به افزایش رفاه عمومی، اقتصادی و مالی و توسعه عدالت اجتماعی از محورهای پنچ‌گانه جشنواره است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تعاونی‌های معرفی شده شانس انتخاب برای حضور در جشنواره ملی را دارند، افزود: این تعاونی‌ها پس از مرحله استانی به دبیرخانه کشوری معرفی و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

یاوری با بیان اینکه ثبت‌نام الکترونیکی در سامانه مذکور و تکمیل فرم شاخص‌های عمومی و اختصاصی با ارائه مدارک لازم از شرایط حضور در جشنواره است، عنوان کرد: جشنواره ملی تعاونی‌های برتر کشوری در شهریور ماه امسال با حضور مقامات کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon