شهرداری اهواز زیباسازی مناطق شهری را مدنظر قرار دهد


شهرداری اهواز زیباسازی مناطق شهری را مدنظر قرار دهد

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای کلانشهر اهواز: شهرداری باید نسبت به زیبا سازی مناطق مختلف ۸ گانه اهواز و نیز کوچه ها و محلات گام بردارد و تغییرات مثبتی ایجاد کند.

آذر زمان پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز ، اظهار داشت: سیما و منظره شهری از جمله نکانی به شمار می روند که روحیه و نشاط شهروندان را تحت تأثیر قرار می دهند و آلودگی‌های بصری و دیداری طبیعتأ سبب ایجاد اثرات منفی در روحیه شهروندان می‌شود.

وی با بیان اینکه چهره شهر باید به شکلی تزئین شود که شهروندان از آن لذت ببرند، افزود: شهرداری باید نسبت به زیبا سازی مناطق مختلف 8 گانه اهواز و نیز کوچه ها و محلات گام بردارد و تغییرات مثبتی ایجاد کند.

عضو شورای کلانشهر اهواز بیان کرد: شهرداری می تواند به وسیله بیلبوردها، تابلو ها و تلویزیون‌های شهری که قسمتی از پازل و سیمای شهری هستند، مطالب فرهنگی، معنوی و نیز آموزشی را ارائه بدهد.

وی با اشاره به اینکه از این تابلو ها می توان برای ارتقاء سطح فرهنگ و یاددهی آموزه های دینی استفاده کرد، گفت: رعایت حقوق شهروندی، معرفی آداب و رسوم و عقاید به نسل جوان می تواند به آسانی از طریق تابلو های سطح شهر صورت گیرد.

زمان پور عنوان کرد: سازمان زیباسازی شهری برای ارتقاء جایگاه فرهنگی شهری گام بردارد و در این را ه متخصصان و کارشناسان امر کمک کنند تا علاوه بر مناطق بالای شهر مناطق پایین دستی نیز از زیبایی‌های بصری مناسب و کافی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه شهرداران مناطق توجه بیشتری به مناطق محروم داشته باشند، گفت: شهرداری باید بیشتر به مناطق حاشیه و اطراف شهر در این زمینه رسیدگی داشته باشد چراکه مناطق حاشیه و محروم اهواز از زیبای بصری کافی برخوردار نیست و می توان از نقطه نظرات قشر دانشجویان آگاه در این زمینه استفاده کرد چرا که بازتاب خوبی خواهد داشت.

عضو شورای کلانشهر اهواز اظهار داشت: کیوسک ها می‌توانند ابزار های خوبی برای انتقال مطالب فرهنگی و آموزشی باشند و از آنجا که بیش از 400 کیوسک در سطح شهر وجود دارد کارشناسان با همکاری متولی کیوسک ها از رویکرد اجتماعی و عملکرد چند منظوره کیوسک‌ها در جهت انتقال مفاهیم ارزشی در قالب شعار استفاده کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon