دولت در دوران پساتوافق زیرساخت‌های اقتصاد مقاومتی را ایجاد کند

دولت در دوران پساتوافق زیرساخت‌های اقتصاد مقاومتی را ایجاد کند

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر لزوم توجه به حل مشکلات اقتصادی گفت: دولت باید زیرساخت‌های اقتصاد مقاومتی را ایجاد کند و تلاش کند تا فضای اقتصادی از اتکا به درآمدهای نفتی فاصله بگیرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای و تاثیر آن بر اقتصاد، اظهار داشت: واقعیت این است که با این توافق اوضاع خراب‌تر نمی‌شود، اما چنین نیست که در کشور ارزانی شود.

وی با اشاره به وظیفه دولت برای ایجاد رونق در کشور، گفت: دولت باید زیرساخت‌های اقتصاد مقاومتی را ایجاد کند و تلاش کند تا فضای اقتصادی از اتکا به درآمدهای نفتی فاصله بگیرد. همچنین باید از منابع صادرات غیرنفتی استفاده کند و تولید را رونق ببخشد تا کشور به درآمدهای برون‌گرا متکی باشد.

این نماینده حامی دولت در مجلس تصریح کرد: فکر می‌کنم با توجه به جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای دولت می‌تواند از ثبات اقتصادی که در نتیجه رفع تحریم‌ها ایجاد می‌شود، استفاده کند و با بررسی شرایط اقتصادی کشور نتیجه بگیرد که در اقتصاد ما چه ایراداتی وجود داشت که تحریم توانست آسیب بزند.

جعفرزاده ادامه داد:‌ متاسفانه اقتصاد ما مقاوم نبود و در مقابل تکان‌ها دچار خسران شد، لذا باید از این تنفسی که برای ما در قالب رفع تحریم پیش می‌آید، استفاده کرده و به سمت تقویت زیرساخت‌های اقتصادی برویم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon