شیراز؛ میزبان سیزدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی با حضور ۳۵ کشور جهان


شیراز؛ میزبان سیزدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی با حضور 35 کشور جهان

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: در سیزدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی که مهرماه امسال در شیراز برگزار می‌شود افراد از ۳۵ کشور جهان نیز حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اجلاسیه پیرغلامان حسینی حجت‌الاسلام شکرالله دانش در جلسه رؤسای هیئت‌های مذهبی شهرستان‌های استان فارس اظهار داشت: برگزاری این اجلاسیه یک کار بزرگ فرهنگی و مذهبی ارزشمند در استان است.

وی افزود: باید برای هرچه بهتر برگزار شدن این اجلاسیه برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده از توان دستگاه‌های اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی و مذهبی، هیئت‌های های مذهبی و مردم انجام شود.

معاون فرهنگی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه فارس از دیرباز مرکز اشاعه فرهنگ غنی اسلامی و شیعی به مردم داخل و خارج از کشور بوده است تصریح کرد: با برگزاری سیزدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی می‌توان این ظرفیت استان را احیا کرد و رونق بخشید.

حجت‌الاسلام دانش با تأکید بر اینکه پیرغلامان حسینی در نشر معارف دین و انتقال فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) به جامعه مؤثر هستند خاطرنشان کرد: اجلاسیه پیرغلامان حسینی به عنوان یک حرکت فرهنگی جریان‌ساز می‌تواند در تکریم و ارتقای سطح کمی و کیفی خادمان به اسلام موفق عمل کند.

وی عنوان کرد: وجود میهمانان خارجی از 35 کشور جهان از جمله آمریکا، نیجریه، آفریقای جنوبی، پاکستان، اتریش، عراق، افغانستان، پاکستان، یمن، بحرین، لبنان و سوریه نقطه عطفی در برگزاری این اجلاسیه در استان فارس است.

معاون فرهنگی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه برگزاری این اجلاسیه فرهنگی مذهبی بر فضای سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و معنوی استان فارس تأثیر دارد عنوان کرد: هر چه جامعه به سمت اخلاق و منش حسینی نزدیک‌تر شود فعالیت و نقش‌آفرینی افراد در آن جامعه سالم‌تر و پاک‌تر خواهد بود و چالش‌های جامعه به حداقل می‌رسد.

سیزدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی از 14 تا 16 مهر 94 در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon