برگزاری نشست سه‌جانبه ایثارگران، مؤتلفه و پایداری پیرامون وحدت اصولگرایان

برگزاری نشست سه‌جانبه ایثارگران، مؤتلفه و پایداری پیرامون وحدت اصولگرایان

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از برگزاری نشست سه‌جانبه این جمعیت با حزب مؤتلفه و جبهه پایداری پیرامون وحدت اصولگرایان خبر داد.

لطف‌الله فروزنده عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم از برگزاری نشست سه‌جانبه این جمعیت با حزب مؤتلفه و جبهه پایداری خبر داد و گفت، این نشست سه‌جانبه امروز در جمعیت ایثارگران برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه جلسه وحدت به‌خوبی دارد پیش می‌رود و دوستان کما فی السابق نسبت به مسئله وحدت در این جلسه تأکید داشتند. همه بر این مبنا هستند که آنچه مهم است، رسیدن به لیست واحد اصولگرایی است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در ادامه، اظهار داشت: همه در این رابطه آمادگی هرگونه ایثارگری را دارند و آماده هستند که از دیدگاه‌ها و نظراتی که مربوط به گروه خودشان و منافع گروهی است، بگذرند؛ آنچه برایشان مهم است، رعایت ارزش‌ها، اصول و وحدت نیروهای اصولگرایی است.

فروزنده همچنین، تصریح کرد: به‌لطف خدا این همدلی و همکاری نشان می‌دهد که کار دارد جلو می‌رود؛ خوشبختانه دوستان برنامه‌ریزی کرده‌اند که با سایر دوستان اصولگرا که تاکنون مذاکراتی شده است، بعد از این هم پیرامون وحدت اصولگرایی مذاکره شود.

وی با بیان "افق روشنی در وحدت نیروهای اصولگرایی می‌بینیم" ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم به ائتلاف اصولگرایان حداکثری برسیم.

فروزنده در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با یک لیست وارد صحنه انتخابات شویم؛ هرچند معتقدیم که وحدت نیروهای اصولگرا و توسعه گفتمان اصولگرایی صحنه انتخابات را به‌نفع نیروهای اصولگرا تغییر خواهد داد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon