بحران آب در استان کرمان جدی است


بحران آب در استان کرمان جدی است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: بحران آب در استان کرمان جدی است اما با تلاش مسئولان استان این مشکل در حال حل شدن است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیت‌الله جعفری عصر امروز در دیدار با عبدالرضا رحمانی‌فضلی با بیان اینکه دولت یازدهم در اداره امور داخلی کشور مسئولان خوبی انتخاب کرده است، اظهار داشت: از دولت یازدهم حمایت می‌کنیم اما این حمایت به معنای معصوم بودن دولت نیست اما از نظر کلی و اصولی خط مش رئیس جمهور بسیار خوب است.

امام جمعه کرمان با اشاره به برخی انتقادها از دولت گفت: برخی از این نقدها همراه با اهانت است و اهانت به مسئولان بدعت خطرناکی برای کشور است.

وی همچنین از حجت‌الاسلام ناطق نوری به عنوان یک شخصیت مهم سیاسی یاد و وی را یکی از افراد با اخلاق در حوزه سیاست معرفی کرد.

آیت‌الله جعفری با تاکید بر اینکه ائمه جمعه از هر دولتی که خوب کار کند حمایت می‌کنند، تصریح کرد: بنده کاری به خط و خطوط سیاسی ندارم اما مقام معظم رهبری از دولت و رئیس جمهور همواره حمایت کرده است.

امام جمعه کرمان همچنین با اشاره به توافق هسته‌ای گفت: مردم باید صبر داشته باشند و یک شبه معجزه‌ای رخ نمی‌دهد و دولت یازدهم تهدید هسته‌ای را به فرصت تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان به‌ آیین افتتاح باغ فتح آباد اشاره کرد و گفت: این باغ با زحمات و پیگیری‌های استاندار کرمان آباد شده است کاری که به ذهن خیلی از مسئولان هم نرسید.

وی همچنین ضمن تقدیر از تلاش های استاندار کرمان بیان کرد: استاندار زحمات طاقت فرسایی را تحمل کردند و مسئولان متدین، کاردان، ولایتمدار و با بینش راه صحیح را انتخاب کرده‌اند.

آیت‌الله جعفری همچنین به پروژه انتقال آب کرمان اشاره کرد و گفت: بحران آب در استان کرمان جدی است اما با تلاش مسئولان استان این مشکل در حال حل شدن است و با انتقال آب از صفا رود مشکل آب استان کمتر می‌شود.

انتهای پیام/ ب

دهه کرامت
پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon