باغ فتح آباد نمونه اقتصاد مقاومتی است


باغ فتح آباد نمونه اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری تسنیم: استاندار کرمان باغ فتح آباد را نمونه‌ای از اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: جوانان باید کارآفرین باشند و جوانان نباید از دولت شغل بخواهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، باغ فتح آباد کرمان شامگاه دوشنبه با حضور وزیر کشور، مسئولان و نمایندگان در استان کرمان افتتاح شد.

علیرضا رزم حسینی در این مراسم با تشکر از زحمات مسئولان و مردم استان در بازسازی و مرمت این باغ اظهار داشت: اگر می‌خواهیم استان کرمان را بسازیم  باید همه کرمانیان بدانند این استان دارای پتانسیل‌های زیادی است

استاندار کرمان با بیان اینکه باید استانی عاری از فقر و اعتیاد داشته باشیم گفت: جوانان باید کارآفرین باشند و جوانان نباید از دولت شغل بخواهند. امام جمعه‌ها  باید در مسائل توسعه استان اهتمام بورزند.

 به گفته رزم حسینی جریانات سیاسی که منجر به ارتقا سطح رفاه مردم شود اصالت دارد و این جریانات از توسعه حمایت می‌کنند و  این مهم است که جریانات سیاسی در جهت تعالی اقتصادی و فرهنگی مردم کار کرده‌اند

رزم حسینی با اشاره به ورود شهدای غواص استان کرمان گفت: باید استقبال باشکوهی از شهدای استانمان داشته باشیم و نسل جوان ما باید بدانند کسانی مانند خودشان در دوران دفاع مقدس جان خود را دادند و مدال و درجه نمی خواستند.

استاندار کرمان با اشاره به مساله تفویض اختیارات به استانداران گفت: اگر اختیارات به استان‌ها داده  شود و اگر بروکراسی نحس اداری و نظام دیوان سالار برچیده شود، کشور و استان ما فقر نخواهد داشت.

به گفته رزم حسینی اگر معاش مردم درست شود، معاد آن‌ها درست می شود و باید حریت سازمانی در دولت‌ها به وجود آمده و مدیران چاپلوس نباید باشند.

استاندار کرمان باغ فتح آباد را  نمونه‌ای از اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: مدیران ما در اینجا جا تصمیم گرفته و کار را بدون بروکراسی و قوانین مزاحم انجام دادیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon