جزئیات جدید از استخدام در آموزش ​و پرورش

جزئیات جدید از استخدام در آموزش ​و پرورش

خبرگزاری تسنیم: جزئیاتی جدید از استخدام آموزش ​و پرورش اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استادکاران هنرستان‌ها با فوق دیپلم، هنرآموزان هنرستان‌ها با لیسانس و معلمان آموزش عمومی، مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی آموزش و پرورش با هر میزان سابقه، مجاز به شرکت در آزمون استخدامی پیمانی آموزش و پرورش هستند.

معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، گفت: استادکاران هنرستان های فنی و حرفه ای با حداقل مدرک فوق دیپلم، هنرآموزان هنرستان های فنی و حرفه ای با حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و معلمان آموزش عمومی، مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی آموزش و پرورش می توانند با هر میزان سابقه در آزمون استخدامی پیمانی آموزش و پرورش شرکت کنند.

محمد بطحایی افزود: تعداد سنوات خدمتی نیروهای شاغل غیررسمی آموزش و پرورش به عنوان امتیاز در استخدام این افراد تاثیر خواهد داشت.

شرط سنی برای شرکت کنندگان در آزمون استخدامی

وی گفت: شرط سنی برای شرکت کنندگان در آزمون استخدامی برای کاردانی حداکثر25 سال، کارشناسی 30 و کارشناسی ارشد و بالاتر حداکثر 35 سال است و شرکت کننده‌های سهمیه آزاد با هر رشته ای می توانند در این آزمون شرکت کنند.

بطحایی افزود: سه برابر ظرفیت یعنی 15 هزار نفر از شرکت کنندگان آزمون استخدامی به عنوان پذیرفته شدگان اولیه اعلام می‌شوند و پس از مصاحبه 5 هزار نفر جذب خواهند شد.

اعلام نتایج آزمون استخدامی، پایان مهر

معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی اواخر مهر اعلام می شود.

وی به بیمه طلایی فرهنگیان اشاره کرد و افزود: قرارداد آموزش و پرورش با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ اول مهر به پایان می رسد و با شرکت بیمه ای دیگری قرارداد منعقد خواهیم کرد.

بطحایی تاکید کرد: سقف هزینه های درمانی برای بیماری های خاص و صعب العلاج در بیمه طلایی برداشته شده است اما همچنان برای عینک محدودیت پرداخت وجود دارد.

وی گفت: متاسفانه تاکنون موفق به پرداخت مطالبات هزینه های درمانی بیمه طلایی فرهنگیان که پیش از این از طریق بیمه ایران انجام می شد نشده‌ایم و همچنان به فرهنگیان بدهکاریم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon