ژنرال سعودی چه چیزی را تکذیب کرد

ژنرال سعودی چه چیزی را تکذیب کرد

خبرگزاری تسنیم: با وجود گزارش رسانه‌های یمنی مبنی بر ورود بیش از ۳ هزار نیرو و تعداد زیادی تانک و نفر بر به عدن در جنوب یمن سخنگوی ائتلاف علیه یمن ، این اخبار را تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های یمنی از جمله رسانه‌های همسو با عربستان، روز دوشنبه اعلام کردند که تعدادی نیروی زمینی وابسته به ائتلاف ضد یمن ، به همراه تعداد زیادی تانک و نفر بر وارد عدن شده‌اند.

این رسانه‌ها با انتشار این خبرها از ورود بیش از 3 هزار نیروی وابسته به ائتلاف علیه یمن و تعداد زیادی تانک و نفربر به این شهر خبر دادند.

این در حالی است که «احمد عسیری» سخنگوی ائتلاف متجاوز به یمن در گفت‌وگو با روزنامه عربستانی «الریاض» گفت: «گزارش‌های منتشره درباره ورود نیروی زمینی ائتلاف به شهر عدن در یمن کاملا بی‌اساس و عاری از صحت است.»

عسیری افزود «آنچه که منتشر شده است کذب و دروغ است. تمامی عملیات اجرایی ما به عموم اعلام می‌شود و در صورت انجام هرگونه عملیاتی، ما علاقه‌مند هستیم آن را برای همگان اعلام کنیم و درباره آن سخن بگوییم. در صورت ورود زمینی به عدن، ائتلاف آن را به صورت صریح و رسمی اعلام خواهد کرد.»

نیروهای وابسته به عربستان طی چند روز اخیر در عدن واقع در جنوب یمن پیشرفت‌هایی را به دست آورده‌اند که بعد از ورود تعداد زیادی نیرو و تجهیزات از سوی عربستان و امارات به این شهر صورت گرفته است.

نیروهای وابسته به عربستان سعودی اکنون تلاش دارند تا کنترل پایگاه راهبردی العند را در استان لحج و در 60 کیلومتری شمال عدن به دست بگیرند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان